Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Deense cartoons (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=122)
-   -   Zet de multikulturele drek een hak door middel van cartoons (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46416)

Weisse Wolf 27 februari 2006 18:23

Zet de multikulturele drek een hak door middel van cartoons

Nu we de zwakke plek kennen van het moslimuitschot moeten we dat ten volle benutten door de cartoons te verspreiden in onze door multikul aangetaste steden. Dus afprinten maar die afbeeldingen en plakken zoveel men kan. :twisted:

oeps 27 februari 2006 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf (Bericht 1562708)

Nu we de zwakke plek kennen van het moslimuitschot moeten we dat ten volle benutten door de cartoons te verspreiden in onze door multikul aangetaste steden. Dus afprinten maar die afbeeldingen en plakken zoveel men kan. :twisted:

Helaas moet ik het hier grotendeels mij eens zijn. Behalve de betiteling moslimuitschot, daar neem ik afstand van.
Maar vermits moslims wel bijvoorbeeld Christus en joden belachelijk schijnen te mogen maken, verdienen ze geen bescherming tegen kwetsende spotprenten.
Ik vind het oprecht jammer dat de moslims zo met twee maten meten, ik had ze willen vrijwaren van de spotprenten, maar als ze zelf andere religies beschimpen ...

Mahdi 27 februari 2006 21:41

Citaat:

Wie weet er een drukkerijtje dat stickers kan drukken?

Kan toch niet zo moeilijk zijn zelfklevende mo-shockers te drukken niet?

Als dit maar geen aanzetten tot geweld is....

Pietje 27 februari 2006 21:43

Citaat:

Plak er een op je gat . Zal je beeldig staan 8)

ICE-MAN 27 februari 2006 23:17

:hug: bij ons in Aalst hebben we de moslimbroeders gewoon "doodgezwegen" in de carnavalstoet..... ze zijn het niet meer waard om nog vernoemd te worden, want ze begrijpen "alles" verkeerd.... en lachen kunnen ze ook al niet....enkel betogen en vernielen..... wij daarentegen feesten liever met een goei pint bier in de hand...:cheer:

oeps 28 februari 2006 08:26

Beste witte wolf, ik weet niet wat je precies wilt zeggen met je naam, maar voor mij is het een aanwijzing dat je niet helemaal weet waar je het over hebt, en dat jouw meningen niet erg diep gefundeerd zijn. Maar misschien is dat je bedoeling ook wel.

Herr Flick 28 februari 2006 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN (Bericht 1563169)
:hug: bij ons in Aalst hebben we de moslimbroeders gewoon "doodgezwegen" in de carnavalstoet..... ze zijn het niet meer waard om nog vernoemd te worden, want ze begrijpen "alles" verkeerd.... en lachen kunnen ze ook al niet....enkel betogen en vernielen..... wij daarentegen feesten liever met een goei pint bier in de hand...:cheer:

Bij voorkeur ne stevige Carlsberg niewaar, ! ;-)

andev 1 maart 2006 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN (Bericht 1563169)

Dat men ze "doodzwijgt" wanneer zij dat willen, daar zijn ze dus in geslaagd. Mischien had men een onderdeel moeten inlassen met: we hebben schrik, we kruipen over de grond, in stilte...

Jazeker 2 maart 2006 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 1565394)
Dat men ze "doodzwijgt" wanneer zij dat willen, daar zijn ze dus in geslaagd. Mischien had men een onderdeel moeten inlassen met: we hebben schrik, we kruipen over de grond, in stilte...

++

longhorn 2 maart 2006 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1563035)
Plak er een op je gat . Zal je beeldig staan 8)

Goed idee maar Mahdi heeft al het patent op Mo-WC-papier.

rala 4 maart 2006 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 1566780)
Goed idee maar Mahdi heeft al het patent op Mo-WC-papier.

Mahdi 4 maart 2006 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rala (Bericht 1569246)

Op elk koran-wc-papierpak zou de vermelding moeten staan : alvorens uw reet ermee af te kuisen, lees deze verzen met mate en u zult een goede stoelgang bekomen, maar lees niet teveel of u krijgt diarhhee! (aka het schijt)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be