![]() |
Zet de multikulturele drek een hak door middel van cartoons
![]() Nu we de zwakke plek kennen van het moslimuitschot moeten we dat ten volle benutten door de cartoons te verspreiden in onze door multikul aangetaste steden. Dus afprinten maar die afbeeldingen en plakken zoveel men kan. :twisted: |
Citaat:
Maar vermits moslims wel bijvoorbeeld Christus en joden belachelijk schijnen te mogen maken, verdienen ze geen bescherming tegen kwetsende spotprenten. Ik vind het oprecht jammer dat de moslims zo met twee maten meten, ik had ze willen vrijwaren van de spotprenten, maar als ze zelf andere religies beschimpen ... |
Citaat:
Kan toch niet zo moeilijk zijn zelfklevende mo-shockers te drukken niet? Als dit maar geen aanzetten tot geweld is.... |
Citaat:
|
:hug: bij ons in Aalst hebben we de moslimbroeders gewoon "doodgezwegen" in de carnavalstoet..... ze zijn het niet meer waard om nog vernoemd te worden, want ze begrijpen "alles" verkeerd.... en lachen kunnen ze ook al niet....enkel betogen en vernielen..... wij daarentegen feesten liever met een goei pint bier in de hand...:cheer:
|
Beste witte wolf, ik weet niet wat je precies wilt zeggen met je naam, maar voor mij is het een aanwijzing dat je niet helemaal weet waar je het over hebt, en dat jouw meningen niet erg diep gefundeerd zijn. Maar misschien is dat je bedoeling ook wel.
|
Citaat:
Bij voorkeur ne stevige Carlsberg niewaar, ! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be