Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Deense cartoons (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=122)
-   -   Festival van het RESPECT! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46425)

Mahdi 27 februari 2006 22:08

Festival van het RESPECT!

Zoals geweten is Carnaval het feest waarbij gelachen mag worden met alles en iedereen.

Sinds de komst van de mohammedanen naar Europa is deze vorm van volkscultuur echter niet meer gepast. Hij wordt dan ook beter afgeschaft door een FESTIVAL van het RESPECT!

Het FESTIVAL van het RESPECT! is een feest waarbij niemand mag lachen en men om ter ernstigst of om ter kwaadst naar elkaar moet kijken. Best van al loopt men nog gemaskerd rond met een bommengordel rond het middel en met Borden omhooggeheven waarop vooral het woord "OORLOG" goed moet gespeld zijn. Voor de rest hoeft dat niet zo.

Volgens mij gaat zo een festival van het RESPECT! nog een grote toekomst tegemoet.

Lincoln 28 februari 2006 12:07

Duvelke 28 februari 2006 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahdi (Bericht 1563070)
Zoals geweten is Carnaval het feest waarbij gelachen mag worden met alles en iedereen.

Sinds de komst van de mohammedanen naar Europa is deze vorm van volkscultuur echter niet meer gepast. Hij wordt dan ook beter afgeschaft door een FESTIVAL van het RESPECT!

Het FESTIVAL van het RESPECT! is een feest waarbij niemand mag lachen en men om ter ernstigst of om ter kwaadst naar elkaar moet kijken. Best van al loopt men nog gemaskerd rond met een bommengordel rond het middel en met Borden omhooggeheven waarop vooral het woord "OORLOG" goed moet gespeld zijn. Voor de rest hoeft dat niet zo.

Volgens mij gaat zo een festival van het RESPECT! nog een grote toekomst tegemoet.

wat zit jij allemaal uit je nek te lullen man? :roll:

Mahdi 28 februari 2006 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1563597)

:lol: :lol: :lol: ;-)

Mahdi 28 februari 2006 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1563609)
wat zit jij allemaal uit je nek te lullen man? :roll:

How low can you go?

Hebben jullie hem? ;-)

voicelesscharlie 1 maart 2006 12:32

"Humor is de maatstaf van inteligentie"(Aristoteles)
Muzelmannen hebben geen gevoel voor humor,dus muzelmannen zijn .....

Mosasaurus 1 maart 2006 12:53

Citaat:

Het FESTIVAL van het RESPECT! is een feest waarbij niemand mag lachen en men om ter ernstigst of om ter kwaadst naar elkaar moet kijken. [SIZE=4]Best van al loopt men nog gemaskerd rond met een bommengordel rond het middel[/SIZE] en met Borden omhooggeheven waarop vooral het woord "OORLOG" goed moet gespeld zijn. Voor de rest hoeft dat niet zo.

:rofl:
Het toeval wil nu net dat ik maandag te Maaseik (carnaval) tevens verkleed was als moslimterrorist met bommengordel...
Van de autochtonen kreeg ik geen negatieve reactie, van de hangapen wel, nu ze hadden wel de pech dat ik bij een redelijk grote groep was en dan durven ze natuurlijk niets te ondernemen..
In Maaseik is er ook een marokaanse-flik, die wou zich eventjes aanstellen en me op het matje roepen, MAAR, net op dat moment begon er in de kleine kerkstraat een gevecht tussen de hangapen en enkele Nederlanders.. (dan durven ze wel)

SethMoN 1 maart 2006 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus (Bericht 1564973)
Het toeval wil nu net dat ik maandag te Maaseik (carnaval) tevens verkleed was als moslimterrorist met bommengordel...
Van de autochtonen kreeg ik geen negatieve reactie, van de hangapen wel, nu ze hadden wel de pech dat ik bij een redelijk grote groep was en dan durven ze natuurlijk niets te ondernemen..
In Maaseik is er ook een marokaanse-flik, die wou zich eventjes aanstellen en me op het matje roepen, MAAR, net op dat moment begon er in de kleine kerkstraat een gevecht tussen de hangapen en enkele Nederlanders.. (dan durven ze wel)

Het echte doel van 'carnaval' is je vreemd waarschijnlijk. Gelukkig zijn de meeste carnavalgangers geen zo'n kortzichtige klootje zoals gij.

Knuppel 1 maart 2006 16:23

Het echte doel van karnaval is dat het een uitlaatklep is voor de frustraties die een jaar lang werden opgekropt.
Maar de Islam zorgt uiteraard niet voor frustraties. Die 'religie' lost er enkel op....

Wie had het daar over kortzichtige klootjes?

Jazeker 1 maart 2006 16:29

Wat betreft humor, denk ik dat enkele stemmers niet goed begrepen hebben wat de optie "In de grond zijn mohamedanen goede mensen" eigenlijk inhoudt... :twisted:

SethMoN 1 maart 2006 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1565228)
Het echte doel van karnaval is dat het een uitlaatklep is voor de frustraties die een jaar lang werden opgekropt.
Maar de Islam zorgt uiteraard niet voor frustraties. Die 'religie' lost er enkel op....

Wie had het daar over kortzichtige klootjes?

Ik had het over zijn 'hangapen' dus gaat het hem minder om eens wat karikaturaal te doen maar echt gemeend lekker wat racistisch te doen.

oeps 1 maart 2006 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1565243)
Wat betreft humor, denk ik dat enkele stemmers niet goed begrepen hebben wat de optie "In de grond zijn mohamedanen goede mensen" eigenlijk inhoudt... :twisted:

HOP !!

voicelesscharlie 1 maart 2006 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN (Bericht 1565301)
Ik had het over zijn 'hangapen' dus gaat het hem minder om eens wat karikaturaal te doen maar echt gemeend lekker wat racistisch te doen.

het kon ook zijn dat ze gewoon verkleed waren in een "hangaap".
Het is toch karnaval,niet.

dominatrix 1 maart 2006 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1565429)
het kon ook zijn dat ze gewoon verkleed waren in een "hangaap".
Het is toch karnaval,niet.

:lol: Dan hebben 'die' hier bij ons in Msk toch een heel jaar carnaval...

dominatrix 1 maart 2006 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus (Bericht 1564973)

En hoe heeft onze Robocop daar toen op gereageerd? Heeft hij wel gereageerd of heeft hij het gewoon weer voor zijn 'lievelingetjes' opgenomen?

Lof der Zotheid 2 maart 2006 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 1565243)

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Ik kom niet meer bij...:rofl::rofl::rofl::rofl:::rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Lof der Zotheid 2 maart 2006 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 1565679)
:lol: Dan hebben 'die' hier bij ons in Msk toch een heel jaar carnaval...

Daar gedragen ze zich anders goed naar...:twisted: :evil:

PelgrimForever 2 maart 2006 10:48

Citaat:

Lijkt op maat van het immer zeurende VuilB geschreven.

PelgrimForever 2 maart 2006 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1564944)
"Humor is de maatstaf van inteligentie"(Aristoteles)
Muzelmannen hebben geen gevoel voor humor,dus muzelmannen zijn .....

Aha, nu zijn we er.
Moslims hebben een andere humor,
en u mist de intelligentie om maar zelfs in te zien dat ze humor hebben ;-)

willem1940NLD 2 maart 2006 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN (Bericht 1565301)

Kweenie; ik kan de term "hangapen" niet definiëren maar zo te zien weet jij wie/wat dat zijn?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be