![]() |
Festival van het RESPECT!
Zoals geweten is Carnaval het feest waarbij gelachen mag worden met alles en iedereen.
Sinds de komst van de mohammedanen naar Europa is deze vorm van volkscultuur echter niet meer gepast. Hij wordt dan ook beter afgeschaft door een FESTIVAL van het RESPECT! Het FESTIVAL van het RESPECT! is een feest waarbij niemand mag lachen en men om ter ernstigst of om ter kwaadst naar elkaar moet kijken. Best van al loopt men nog gemaskerd rond met een bommengordel rond het middel en met Borden omhooggeheven waarop vooral het woord "OORLOG" goed moet gespeld zijn. Voor de rest hoeft dat niet zo. Volgens mij gaat zo een festival van het RESPECT! nog een grote toekomst tegemoet. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben jullie hem? ;-) |
"Humor is de maatstaf van inteligentie"(Aristoteles)
Muzelmannen hebben geen gevoel voor humor,dus muzelmannen zijn ..... |
Citaat:
Het toeval wil nu net dat ik maandag te Maaseik (carnaval) tevens verkleed was als moslimterrorist met bommengordel... Van de autochtonen kreeg ik geen negatieve reactie, van de hangapen wel, nu ze hadden wel de pech dat ik bij een redelijk grote groep was en dan durven ze natuurlijk niets te ondernemen.. In Maaseik is er ook een marokaanse-flik, die wou zich eventjes aanstellen en me op het matje roepen, MAAR, net op dat moment begon er in de kleine kerkstraat een gevecht tussen de hangapen en enkele Nederlanders.. (dan durven ze wel) |
Citaat:
|
Het echte doel van karnaval is dat het een uitlaatklep is voor de frustraties die een jaar lang werden opgekropt.
Maar de Islam zorgt uiteraard niet voor frustraties. Die 'religie' lost er enkel op.... Wie had het daar over kortzichtige klootjes? |
Wat betreft humor, denk ik dat enkele stemmers niet goed begrepen hebben wat de optie "In de grond zijn mohamedanen goede mensen" eigenlijk inhoudt... :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch karnaval,niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Ik kom niet meer bij...:rofl::rofl::rofl::rofl:::rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moslims hebben een andere humor, en u mist de intelligentie om maar zelfs in te zien dat ze humor hebben ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be