![]() |
Oudste Dief Blijft Aangehouden
OUDSTE DIEF BLIJFT AANGEHOUDEN
*************************************** De oudste dief van het land, een 78-jarige man uit Anderlecht, blijft aangehouden. Dat heeft de Leuvense raadkamer beslist. De man moest zich verantwoorden voor diefstal in kerken. De man stal de voorbije maanden geregeld geld uit offerblokken in verschillende kerken. Hij werd enkele keren opgepakt, maar telkens weer vrijgelaten. Vorige week werd de man weer betrapt en opgepakt. Opnieuw stal hij geld uit een offerblok, in een kerk in Tremelo. De man beweert dat hij het geld nodig heeft omdat zijn OCMW-steun niet tijdig was uitbetaald. Bron VRT TELETEKST Waarom moet zo een oude man blijven stelen om rond te komen. Kan hier geen oplossing voor komen? |
Die ket woont in het brusselse, en die ga helemaal naar leuven om offerblokken te roven ?
Die moet nogal verplaatsingskosten hebben :lol: Ik spreek er mij nog ni over uit, maar dit lijkt mij eerder een geval van kleptomanie |
Als hij kleptomaan was, zou hij daar ni zo eerlijk voor uitkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoe dan ook eist het vierde wereld syndicaat de onmiddellijke in vrijheidstelling van Georges Pirard - zoniet gaat het er bovenarms opzitten !!!
We bereiden in samenspraak met zijn advocaat een manifestatie voor voor de bak van leuven om deze eis kracht bij te zetten trachten overleven is immers een recht dat niet ter discussie kan staan - en zeker voor ouderlingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
[SIZE="4"]Iedereen evenveel pensioen zou ik zeggen. Iemand die genoeg geld verdiende heeft allang genoeg kunnen opzij leggen.[/SIZE]
|
Citaat:
Beroepsonkosten zeg maar. |
Citaat:
Dus niets te aftrekken van belastingen. Als hij een normaal inkomen moest hebben dan zou hij belastingen kunnen betalen. Schande van de maatschappij,meer kan ik er echt niet over zeggen. [SIZE=3]Mooie oude dag?[/SIZE] |
Ik heb het intervieuw gelezen - en het klopt als een bus ik bedoel zijn 679 Euro pensioen. Ik heb een goede vriend die precies evenveel pensioen heeft
en er zullen waarschijnlijk nog duizenden landgenoten zijn die met dit inderdaad kleine bedrag moeten rondkomen. Er is vanzelfsprekend één groot verschil : mijn goede vriend gaat geen offerblokken met een communautaire achtergrond beroven om rond te komen : hij houdt doorgaans nog geld over ! Maar een goedkopere woning zoeken kost inderdaad moeite en levert geen ludieke publiciteit op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zwaarder de sociale zekerheid onder druk komt te staan hoe meer dergelijke schrijnende gevallen zullen opduiken. Zelfstandigen hebben nu eenmaal niet dezelfde sociale rechten opgebouwd als loontrekkers. |
Citaat:
Een stuk van zijn pensioen opsouperen van in uw wieg. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ge zout beter iets opsteken van pirard ipv u in die slavenmoraal ( aah die heeft eens geschreven dat hij een dopper is dus dat is een profiteur ) te wentelen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be