Mambo |
28 februari 2006 22:41 |
De topmanagers
De topmanagers
Een nieuw tv programma laat ons binnen in het leven van de werkelijke crème de la crème topmanagers.
Onder de geweldige handelsnamen van “Hera” en “Impact” zijn er twee kampen gemaakt.
Opdracht 1 was; koop op de vroeg markt wat fruit en zie dat je tegen 5 uur winst hebt.
Wat zien we van die geweldige topmensen? “Hera” koopt een paar kilo aardbeien en gaan ze per bakje gaan verkopen aan benzine stations.:? “Impact” weet appelsienen te vinden en perst ze nog gauw om ze aan het treinstation per fles te verkopen. Gekleed in een appelsientje dan nog.
De aardbeien hebben gewonnen.
Al bij al slechts enkele tientallen € winst voor de winnende ploeg en puur verlies bij de fruitsapploeg. (en dan hebben ze hun benzine en honderden gsm gesprekjes nog niet afgetrokken)
Tot daar de inspiratie van onze nieuwe op universitair niveau geschoolde topmanagers!:roll:
Hopelijk doen ze het volgende week beter!
[SIZE=1]Voorlopig staan de scouts met hun taartenbak nog steeds voorop.[/SIZE]
|