![]() |
Heeft iemand Fehriye Erdal gezien?
Citaat:
|
amateurs
|
Hoe kan het dat die (Brugse) rechter deze persoon voorlopig had vrijgelaten?
|
Turkije doet zelfs beter dan ons boerenlandje!
België moet uit de EU!!! ;) |
Deze vrouw is medeplichtig aan een moord. Ze dient minimaal 20 jaar cel te krijgen.
|
Citaat:
Niets Brugse rechter ! In dit speciale geval werd, raar toch, rechter Troch naar Brugge gedelegeerd. Deze ganse zaak ruikt naar een politiek proces dat achter de schermen geregeld werd. Men wou onze Turkse bondgenoten niet teveel voor het hoofd stoten... |
Die zit toch in holland en leeft al jaren onder huisarrest ?
|
Goe da die ontsnapt is.
Die gerechtrigheidsmietjes altijd... |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel Reward staat er al op haar hoofd, (ik ben nog altijd op zoek naar Osama Bin Laden ook, ik heb al op elke schapenboerderij gezocht in de buurt, maar heb hem nog nie gevonden... ;-) ) |
Citaat:
Vandaag in een krant gelezen: 62 Turkse politiemannen en paramilitairen die in 1996 10 gevangenen tijdens een oproer doodden, gaan allen vrijuit. echt iets voor bhairav, niet? |
Anyway ondertussen is die al lang de grens over, kan al lang in holland, frankrijk of duitsland zitten, ...
Als ge weet dat uw uitspraak is, die dag, vertrekt ge 2 uur voor de uitspraak van uw proces en ge rijd gewoon langs de autostrade de grens over, geen kat die u tegenhoud of vragen stelt. En gelijk of die teroristische organisaties filialen hebben hebde zo een onderduikadres om weer te verdwijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt haar proberen vinden en dan aan de turken vragen wat ze ervoor willen geven, ... ik denk dat die beter gaan betalen dan de belgische staat. ;-) |
Ge kunt die prijs dan nog uitspelen tegen haar organisatie, ... die geven misschien nog meer.
|
Citaat:
|
Toch raar dat ze het op de VRT hebben over de linkse activiste Fehriye Erdal en niet over de terroriste Fehriye Erdal...
|
Citaat:
Waar moet ik tekenen?? |
Op zich toch wel ongelooflijk...
Misschien heeft er trouwens een minister zin om af te treden .. Herinner u het verhaal Dutroux... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be