Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Heeft iemand Fehriye Erdal gezien? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46477)

Bitweiser 1 maart 2006 11:14

Heeft iemand Fehriye Erdal gezien?

Citaat:

Fehriye Erdal is spoorloos
De DHKP-C-militante Fehriye Erdal is spoorloos. Er zijn dinsdagavond huiszoekingen geweest op verschillende plaatsen, maar zonder resultaat. Dat heeft onder meer Justitie bevestigd. Erdal werd dinsdag door de rechter in Brugge veroordeeld tot 4 jaar cel en een boete van 2.500 euro. De rechter beval ook haar onmiddellijke aanhouding.
Bron:www.vtm.be
Toch schitterend ons Belgisch gerecht. Dan vatten we eens terroristen maar dan laten we ze met manier van spreken gewoon de rechtbank uitwandelen.

Den Dolf 1 maart 2006 11:35

amateurs

Hans1 1 maart 2006 11:36

Hoe kan het dat die (Brugse) rechter deze persoon voorlopig had vrijgelaten?

Janhaagskens 1 maart 2006 11:44

Turkije doet zelfs beter dan ons boerenlandje!

België moet uit de EU!!! ;)

Turkse Nederlander 1 maart 2006 11:44

Deze vrouw is medeplichtig aan een moord. Ze dient minimaal 20 jaar cel te krijgen.

Confucius 1 maart 2006 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1564844)
Hoe kan het dat die (Brugse) rechter deze persoon voorlopig had vrijgelaten?

Niets Brugse rechter ! In dit speciale geval werd, raar toch, rechter Troch naar Brugge gedelegeerd. Deze ganse zaak ruikt naar een politiek proces dat achter de schermen geregeld werd. Men wou onze Turkse bondgenoten niet teveel voor het hoofd stoten...

Voodoo Child 1 maart 2006 15:00

Die zit toch in holland en leeft al jaren onder huisarrest ?

Bhairav 1 maart 2006 15:33

Goe da die ontsnapt is.
Die gerechtrigheidsmietjes altijd...

styllo_ben 1 maart 2006 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 1565132)
Die zit toch in holland en leeft al jaren onder huisarrest ?

je verwart met Nuriye Kesbir. Trouwens, zij zit niet onder huisarrest maar in een gevangenis.

Herr Flick 1 maart 2006 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser (Bericht 1564802)
Toch schitterend ons Belgisch gerecht. Dan vatten we eens terroristen maar dan laten we ze met manier van spreken gewoon de rechtbank uitwandelen.

Hoeveel Reward staat er al op haar hoofd,

(ik ben nog altijd op zoek naar Osama Bin Laden ook, ik heb al op elke schapenboerderij gezocht in de buurt, maar heb hem nog nie gevonden... ;-) )

styllo_ben 1 maart 2006 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever (Bericht 1564855)
Deze vrouw is medeplichtig aan een moord. Ze dient minimaal 20 jaar cel te krijgen.

Ben je zeker van je uitspraak? In turkije denken ze er anders over.

Vandaag in een krant gelezen: 62 Turkse politiemannen en paramilitairen die in 1996 10 gevangenen tijdens een oproer doodden, gaan allen vrijuit.

echt iets voor bhairav, niet?

Herr Flick 1 maart 2006 16:10

Anyway ondertussen is die al lang de grens over, kan al lang in holland, frankrijk of duitsland zitten, ...

Als ge weet dat uw uitspraak is, die dag, vertrekt ge 2 uur voor de uitspraak van uw proces en ge rijd gewoon langs de autostrade de grens over, geen kat die u tegenhoud of vragen stelt.

En gelijk of die teroristische organisaties filialen hebben hebde zo een onderduikadres om weer te verdwijnen.

styllo_ben 1 maart 2006 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 1565205)
Hoeveel Reward staat er al op haar hoofd,

(ik ben nog altijd op zoek naar Osama Bin Laden ook, ik heb al op elke schapenboerderij gezocht in de buurt, maar heb hem nog nie gevonden... ;-) )

ik heb zo'n een vaag vermoeden van waar ik haar ga kunnne vinden...weet iemand het adres van pelgrim?

Herr Flick 1 maart 2006 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 1565216)
ik heb zo'n een vaag vermoeden van waar ik haar ga kunnne vinden...weet iemand het adres van pelgrim?

Ge kunt haar proberen vinden en dan aan de turken vragen wat ze ervoor willen geven, ...

ik denk dat die beter gaan betalen dan de belgische staat. ;-)

Herr Flick 1 maart 2006 16:23

Ge kunt die prijs dan nog uitspelen tegen haar organisatie, ... die geven misschien nog meer.

Hans1 1 maart 2006 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Confucius (Bericht 1564916)
Niets Brugse rechter ! In dit speciale geval werd, raar toch, rechter Troch naar Brugge gedelegeerd. Deze ganse zaak ruikt naar een politiek proces dat achter de schermen geregeld werd. Men wou onze Turkse bondgenoten niet teveel voor het hoofd stoten...

Hoe bedoel je?

vercetti 1 maart 2006 17:56

Toch raar dat ze het op de VRT hebben over de linkse activiste Fehriye Erdal en niet over de terroriste Fehriye Erdal...

BitterSweet 1 maart 2006 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Janhaagskens (Bericht 1564852)
Turkije doet zelfs beter dan ons boerenlandje!

België moet uit de EU!!! ;)

Waar moet ik tekenen??

Bolter 1 maart 2006 18:51

Op zich toch wel ongelooflijk...

Misschien heeft er trouwens een minister zin om af te treden ..
Herinner u het verhaal Dutroux...

daiwa 1 maart 2006 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolter (Bericht 1565397)
Op zich toch wel ongelooflijk...

Misschien heeft er trouwens een minister zin om af te treden ..
Herinner u het verhaal Dutroux...

In de buitenlandse pers slaat Belgié (weeral) een modderfiguur.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be