Patriot! |
18 juli 2003 23:19 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renaud
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
De Vlaamse grootindustrielen die Vlaanderen Vlagt sponsoren en zo een kunstmatige schijn van Vlaams gevoel ophouden?
De elitaire VEV'ers die het ineens bon ton vinden om voor confederalisme te zijn?
Al onze politici?
|
Waarom sponseren die Vlaamse grootindustrielen Vlaanderen Vlagt?
Trouwens, grootindustrielen; België heeft in vergelijking met de andere 'rijke' landen bijna geen grote bedrijven. Meer nog: België heeft weinig bedrijven tout court.
|
Waarschijnlijk omdat die duitenklievers denken profijt te kunnen halen uit het scheuren van een Natie :(
Maar ondanks hun geld blijft België overeind!
Na 33 jaar onderdrukte natie-gevoelens en Vlaams-nationale indoctrinatie, leeft de Belgische Volksgeest MEER DAN OOIT!
Zij krijgen België niet kapot, neen, NOOIT!
LEVE BELGIË
VIVE LA BELGIQUE
ES LEBE BELGIEN
|
Ik hoor u echt denken dat dat komt omdat de bevolking eigenlijk massaal Belgicistisch is. Helaas: de enige reden dat België nog besttat is de macht van de Waalse PS, het koningshuis en het probleem Brussel. Als de Vl-Nat en/of Flaminganten er niet geweest waren, spraken we nog allemaal Frans en werden we, Bubbers incluis, uitgescholden voor "salle Flamand". ge moet in Vl-Brabant wonen en regelmatig in Brussel komen om te weten waar het over gaat. Op uw boerderij in de stille kempen heb je natuurlijk geen benul van alle Franstalige genieperige trukjes om terug te keren naar het Belgique de papa en de Waalse zaak te dienen !.
|
Ik vraag mij af waar ik die boerderij in de stille Kempen aan verdiend heb... dat is iets voor na mijn pensioen... tijdens minister-van-staat-schap dus :wink:
Ik kom dikwijls en Brussel en spreek de mensen altijd in het Nederlands aan; ik geef ze dus de kans hun Nederlands te oefenen. Wanneer ik merk dat het voor hen echt een marteling is, maar ze proberen toch, schakel ik spontaan over op het Frans. Wanneer ze niet eens proberen, heb ik meestal geen zin meer om te eten/drink in hun etablissement. Als ze me dan uitschelden als 'sale Flamand' (het is me nog nooit gebeurd hoor), zal ik even kwaad worden als de doorsnee flamingant.
Het Belgique de papa zal nooit meer terugkomen, en dat is maar goed ook! De Vlamingen hebben voor hun rechten gevochten, en zijn nu een gewaardeerde bevolkingsgroep van het Federale België.
Nu de onderdrukking van onze taal definitief achter de rug is, houdt niets of niemand ons nog tegen om de uitdaging aan te gaan waarin onze taalracistische (en ik heb het dan over de Franstalige top-politici, die het Nederlands verachtten) voorouders schromelijk mislukten: als één zelfbewuste Natie het Unitaire België weer opbouwen.
Ik denk, en ik hoop, dat ons Volk nu eindelijk volwassen genoeg is om samen aan dat project te werken.
|