![]() |
VB voor!
[SIZE=3]Indien na oktober slechts één dorpje onder Vlaams Belang bewind komt, moeten de VB mandatarissen slechts de bestaande wetten uitvoeren. Ze moeten diefstal bestraffen i.p.v. bijvoorbeeld tanken zonder betalen niet te vervolgen, ze moeten uitgewezen immigranten effectief en zonder dralen buiten zetten, ze moeten vreemde criminelen “home” sturen, ze moeten “kleine” criminele overtredingen vervolgen en bestraffen, ze moeten enz …[/SIZE]
[SIZE=3]Vermits het VB tot heden nooit tot een coalitie heeft behoort, zal niemand deze wetten betwisten; Ze zijn uit onverdachte, politiek correcte bron ontsproten en dus democratisch! Deze handelswijze zal als een politieke tsunami het land overspoelen, het VB palmt Vlaanderen volledig in … Het is toch een feit dat alle correcten schoorvoetend VB voorstellen overnemen en eigen maken, de vrees voor eigen “pluche” noodzaakt hen daartoe. Of misschien kunnen “ze” begingen met er zelf werk van te maken, dan wordt het VB na 30 jaar overbodig … Ik, als erkend verzuurde, opteer voor het eerste scenario, "ze" knoeien al lang genoeg dus: Vlaams Belang voor! [/SIZE] [SIZE=3]En gij? [/SIZE] |
idem. Wij weten wel waarom !
|
Er bestaat zoiets als scheiding der machten : een burgemeester is geen rechter : hij kan niet bestraffen. Er worden zonder dat er één enkele VB-er
tot de rechterlijke macht behoort inderdaad criminelen bestraft, aanghouden enz.. daar is in wezen zelfs geen politieke partij voor nodig. Er bestaat bij de volksvertegenwoordiging een zgn. comité P dat toezicht houd op de politiediensten (de sterke arm van de wet) van zodra er een VB vertegenwoordiging in de wetgevende macht aanwezig was (Kamer + Senaat) maakte het VB (Blok en daarna belang) daar reeds deel van uit. Alleen is het zo dat hun "werk" in deze comité's (want het zijn er verschillende) niet zeer constructief geweest is - te veel gericht op criminaliteit door vreemdelingen en te weinig op criminaliteit in het algemeen ... Het valt trouwens ook op dat bij peilingen die men specifiek onder politiemensen houdt er een meerderheid van deze ambtenaren kenbaar geeft een voorstander van het VB te zijn.. Het is natuurlijk gemakkelijker om gekleurde mensen aan te wijzen als criminelen dan criminaliteit ernstig te bestrijden. Misschien ligt het zelfs aan deze "gemakzucht" dat er pnvoldoende samenwerking is tussen de repressieve criminaliteitsaanpak en de preventieve.. |
Citaat:
Soms denk ik dat ik niet goed bezig ben. Als er een echt goed alternatief komt voor het VB zou ik durven overstappen. Maar nu zie ik die zeker niet! |
Citaat:
|
enkel zwakke individuen onderwerpen zich vrijwillig aan een autoritaire keffer waarin ze een leidersfiguur zien.
of een laars om te likken. |
Citaat:
Ga daarover maar bij vrfsdstdt en de cafebaas jammeren |
Citaat:
Ik kan het mis hebben Onehand, maar heeft u misschien weet van Aziatische, Joodse, Indische, Zuid-amerikaanse, Oost-europese of Laplandse straatbendes ? Die zijn nochtans ook niet allemaal van de rijksten hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, het voorstel om benzinediefstal niet meer te vervolgen is een politieke beslissing en ik geloof nooit dat het VB daar zou mee akkoord gaan. |
Citaat:
Wees nu eens even serieus en beeld je even het leven van een agent in een probleemwijk in. Minderjarigen: kan je niks tegen doen. PV opmaken en terug loslaten. Rellen: mag je niks tegen doen, zoals ook ll bij de rellen in Antwerpen. Strikte orders van Patje Janssens aan de politie om vooral niet in te grijpen. Pas toen ze de meir bereikten mocht er ingegrepen worden. Een tijdje geleden klapten in Menzo een aantal agenten uit Molenbeek uit de biecht. Die mannen mogen in bepaalde wijken gewoon niet komen van burgemeester Moureaux... Het lijkt me niet meer dan normaal dat heel veel agenten dit kotsbeu zijn. |
Ik weet niet echt of het een 'goeie' zaak zou zijn als in 2006 het Vlaams Belang ergens zou participeren in machtsuitoefening.
Met een klein beetje machiavellistisch denken, kun je al gauw concluderen dat dat niet noodzakelijk een 'goeie' zaak zou zijn voor 2007. Maar ik kan verkeerd zijn, natuurlijk. Errare humanum est. :mrgreen: |
Citaat:
De laatste gevangeniscijferst gehoord, ... ? Wel zwijg dan over het feit dat het gemakkelijk is een kleurling aan te wijzen, ... 60 % is vreemdeling, tov 40 % belg, van die 40 % belgen zijn er ook nog "nieuwe belgen" natuurlijk... Hoeveel miljoen belgen zijn er, ? ... Wat wil dat zeggen volgens u, ... dat we jagen op het kleurtje, ... of dat er een probleem is met die met een kleurtje ? |
Citaat:
:roll2: :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet weet Mitgard wel wat Guy en Steven in hun geheime SM kelder dragen hé, ... Wie weet is hij daar al eens mogen gaan likken , ... |
Citaat:
|
Citaat:
Het VuilB zal plotseling een paar scheepsladingen geld kunnen toveren om justitie te betalen. Het VuilB zal vanuit een dorp beslissen dat de staat de wet moet aanpassen. Aanpassen ? Natuurlijk ! Gisteren was het nog zelfs in het journaal: er worden enkel veroordeelde kriminelen uitgewezen als er een samenwerkingsakkoord is met land van herkomst betreffende het uitzitten van de straf. Met "de wetten simpelweg uitvoeren" zit je er dan ook kompleet naast. O ja, uit dat journaal bleek trouwens dat het grootste deel van vreemde kriminelen touristen blijken te zijn, dus geen mensen die hier een permanente verblijfsvergunning hebben of genaturaliseerd zijn. |
Citaat:
onderdeel van de Noordzee i.p.v. een stuk land in Europa ? |
Citaat:
Alvast bedankt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be