![]() |
wie is er het vlaamst?
welk volk is er het vlaamst?
![]() |
Wat een domme vraag! Men kan even goed naar Griekenland en voor de Syndagma de Grieken de vraag voorleggen: "Wie er het Griekst? De Atheners? De inwoners van Thessaloniki? De inwoners van Patras?"
|
Zeeuws-Vlamingen, dat weet iedereen toch?
|
Citaat:
|
Lijkt me overigens best voor vlaamsgezinden om niet aan deze peiling deel te nemen. Het is immers het doel haat te zaaien tussen bevolkingsgroepen. Het doel is om xenofobie te gebruiken om er macht uit scheppen.
Klinkt bekend, eigenlijk... |
West-Vlaanderen , de helft van Oost-Vlaanderen,Zeeuws-Vlaanderen ,Frans-Vlaanderen en Noord-Henegouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
westvlamingen en limburgers zijn in ieder geval het meest 'echt'.
Alles wat daar tussen zit zijn maar een bende flauwe afkooksels. Vooral daar in 't midden daar. |
Citaat:
Ik ben het limburgst... mijn familie komt al tientallen generaties uit de omgeving van Venlo (de zogenaamde goeie kant van de Maas, zoals ze dat daar altijd zo mooi zeggen). Maarja, ik ben dan ook Nederlander. Vlaanderen doet mij niks ;-) Limburg doet mij trouwens ook niet veel, want ik vind heel Nederland gewoon prachtig! :-D Wat is er trouwens erg aan het er voor uitkomen dat je uit Limburg komt? In Nederland speelt dat nog steeds wel een beetje, maar dat is wel sterk af aan het nemen. Iedere Nederlander die in Maastricht is geweest weet dat het een van de mooiste steden van Nederland is. Enfin, ik hoef niet Limburg te gaan verdedigen hier ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be