Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Deense cartoons (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=122)
-   -   Het is welletjes geweest(Deense cartoons) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46520)

duveltje382 2 maart 2006 18:38

Het is welletjes geweest(Deense cartoons)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1566602)
Haat is het laaste van het laaste.
Hitler haten joden dat is zo.
Ik kan een stem op mijn partij momenteel niet waarderen.
Haat ,waarden,?
Omdat ik de Deense cartoons zaak volledig uit zijn verband zag gerukt om de islam in een slechter daglicht te zetten dan het was.
Er zijn zeker heel veel goede islam gelovigen

Silverado 2 maart 2006 22:06

Citaat:

Er zijn zeker heel veel goede islam gelovigen
In de grond zijn moslims goede mensen;-)

abi 3 maart 2006 01:21

Eddy Wally zegt ook weer eens iets :roll:

duveltje382 3 maart 2006 04:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abi (Bericht 1567030)
Eddy Wally zegt ook weer eens iets :roll:

Eddy Wallie zegt ook weer eens iets met" ie "dus!
Het is toch waar zeker, ik vind het niet kunnen dat men een minderheid extreme moslims gaat veralgemenen maar alle moslims

willem1940NLD 4 maart 2006 03:19

Is het niet waar dan dat ALLE moslims de sharia als ideaal op aarde beschouwen en waar mogelijk nastreven? Hr Erdogan in ieder geval wel.

Mosasaurus 4 maart 2006 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1567077)
Eddy Wallie zegt ook weer eens iets met" ie "dus!
Het is toch waar zeker, ik vind het niet kunnen dat men een minderheid extreme moslims gaat veralgemenen maar alle moslims

:rofl:

Casca 4 maart 2006 11:18

Duveltje is bekeerd! :thumbsup:

duveltje382 4 maart 2006 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Casca (Bericht 1569043)
Duveltje is bekeerd! :thumbsup:

:lol:

andev 4 maart 2006 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1567077)

Inderdaad, dat is juist maar terzelfdertijd is die opmerking een dooddoener van formaat geworden. Bij elke gerechtvaardige kritiek, gebaseerd op feiten wordt dat erbovenop gegooid! We weten het ondertussen al wel!
Alsof het daarom verkeerd is om nog wat dan ook te zeggen over iets waar moslims, de Islam, vreemdelingen en noem maar op bij van pas komen!
Het zou nuttiger zijn indien men telkens kon vermelden wat al die "goeie" gedaan hebben om bepaalde problemen te voorkomen of te helpen oplossen, waardoor een minderheid een slechte naam bezorgt aan de hele groep...

duveltje382 4 maart 2006 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 1569515)
Inderdaad, dat is juist maar terzelfdertijd is die opmerking een dooddoener van formaat geworden. Bij elke gerechtvaardige kritiek, gebaseerd op feiten wordt dat erbovenop gegooid! We weten het ondertussen al wel!
Alsof het daarom verkeerd is om nog wat dan ook te zeggen over iets waar moslims, de Islam, vreemdelingen en noem maar op bij van pas komen!
Het zou nuttiger zijn indien men telkens kon vermelden wat al die "goeie" gedaan hebben om bepaalde problemen te voorkomen of te helpen oplossen, waardoor een minderheid een slechte naam bezorgt aan de hele groep...

'Tja,juist van U Hmmmmm....

Casca 5 maart 2006 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 1569515)

Ahja, dus indien jullie kritiek leveren op moslims/de islam/zandnegers/geitenpoepers/... dan hebben jullie het eigenlijk diep, diep vanbinnen over die minderheid extremisten?

Gimme a break... :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be