![]() |
CD&V/N-VA wil werkloze Marokkaanse jongeren op stage naar Marokko sturen
Ooit schepper van ’t cordon sanitaire
schrijven ze nu met zelfde grammaire. Maar het woord “stage” dekt de bagage. Kazakdraaierij doen ze met flair ! |
Het is al langer geweten dat de zogenaamde "Democratische" partijen de partijpunten van het VB overnemen. Ze doen dit echter allemaal jaren nadat het VB die punten aanhaalt. Dus in dit geval is het geen slecht idee. Alleen hoop ik dat de mensen nog weten vanwaar het origineel afkomstig is.
|
Citaat:
Overigens geen slecht idee, die stage. Kan het ook als vorm van 'alternatieve straf' en staan er 'redelijke' termijnen op? |
Citaat:
Was er niet een vraag vanuit Marokko nadat een delegatie vanuit Mechelen daar was geweest? Het hoeft toch niet speciaal negatief opgevat te worden? Mss zijn er wel geintreseerden?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zullen we gaan bijhouden welke partijen in welke gemeente het cordon zullen laten voor wat het was in october ? |
Citaat:
|
Citaat:
Kan iemand mij wat toelichten? |
Ik weet er niet het fijne van maar er schijnt een tijdje geleden een VB-delegatie in Marokko te zijn geweest.
En ze is daar blijkbaar niet eens zo slecht ontvangen als in eigen land. |
Dus in plaats van werkloze jongeren te gebruiken voor de vacatures in te vullen die er zijn (knelpuntberoepen)
gaan we ze exporteren naar marokko ? |
Citaat:
|
Citaat:
De plaatselijke autoriteiten wouden het VB niet ontvangen, vanwege hun standpunten. Het VB kreeg, zoals te verwachten, negatieve aandacht in de marokkaanse kranten. |
Citaat:
Ervaring is anders nog de enige mogelijkheid om aan een job te geraken als je zelfs in Belgiqie geen diploma kan bemachtigen. |
Citaat:
Alsof we die mensen hier niet genoeg zoeken ? |
Alle waanzinnige ideeen zijn goed om in de kijker te komen.
Om mistgordijnen te spuiten Om de echte problemen op de achtergrond te verschuiven. Dit land wordt gek. De ogen van het buitenland worden alsmaar groter. Een land dat geregeerd wordt door onbekwame gekken. Lachwekkend, maar het begint schrijnend te worden. |
Citaat:
Praktijklessen zouden dit kunnen vervangen voor mensen die, wegens gebrek aan taal-of andere kennis, niet aan een diploma geraken. |
Citaat:
Ik heb het over de kazakdraaierij van CD&V ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be