![]() |
Let jij hier op je woorden?
Ik was daarstraks iets aan het typen waar "Hitler" wordt vermeld, hierzo: http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=33, en ik bedacht me plots dat ik er moest bijschrijven dat die post helemaal niet opgevat moest worden als neo-fascistoide of negationistisch, omwille van, ja :roll: , het feit dat je met die termen nogal moet oppassen.
Wie let hier nog op zijn woorden, of corrigeerd een volstrekt neutrale en persoonlijke mening, nuja, dat is contradictorisch, die anders kan opgevat worden? |
ik loop hier ook altijd op eieren jong
|
Citaat:
|
Citaat:
|
btw ik mis eigenlijk een keuzeoptie in je peiling
ik probeer er niet bij stil te staan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik sta daar niet bij stil, behalve als lombas in de buurt is :p
|
Opvallend dat het vooral links is die op zijn woorden let en dat recht altijd rechtuit is. Nu ja, wie de waarheid vertelt moet niet op zijn woorden letten.
|
een wacho
|
Citaat:
|
Ik sta daar niet bij stil, mijn mening is mijn mening, en iedereen die daar een probleem mee heeft kan m'n kloten kussen
|
Citaat:
|
Helaas moet ge hier nogal op uw tellen passen, anders kan u soms hetzelfde lot als Shizie beschoren zijn...:-(
|
Als het over joden gaat moet ik inbinden, zij worden hier beschermd met speciale regeltjes in het waarschuwingssysteem en de overtreder wordt daarvoor zwaar gestraft met 8 strafpunten. Een beetje een weerspiegeling van het werkelijke leven waarin de 'uitverkorenen' zich ook in deze bevoordeelde positie bevinden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be