![]() |
Enkel de dames : Is dit een mooie man ? -dit is de echte-
Met dank voor de inspiratie van Ke Nan : http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=67
Enkel de dames mogen stemmen in deze peiling (en homo's die zichzelf op officiële wijze al geout hebben ;-) ) Is deze jongeman mooi ? Denk je 'lekker' of denk je 'nah... laat die beker aan mij voorbij gaan' ? ![]() (voor degenen die graag opmerken wat iedereen weet : ja dit is de shoe bomber ;-) ). Stemmen dames ! Mannen die hier meestemmen worden onheroepelijk bij de homo's en bi's gerekend vanaf nu ;-) (sociaal stigma is zowat het beste wat je kan proberen als straf op een forum) |
Haha, nu is er geen peiling
|
Citaat:
|
Tsss.
|
gadverdamme jij bent een homo of wa? :-(
|
EEEEK ! Dat is een gereïncarneerde kameel !
|
Mijn dank aan de mods trouwens die de foutieve peiling op mijn vraag zo snel konden locken. :cheer:
|
Citaat:
Wie neutraal stemt, die heeft geen mening. En die kan eigenlijk gewoon niet stemmen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan van mening zijn dat iets me koud laat, dat ik iets noch negatief, noch positief vind. Mijn doos melk bijvoorbeeld, die vind ik er neutraal uitzien. |
Eerste resultaten zijn binnen en met twee stemmen valt alles binnen de foutenmarge. De enige vaste resultaten :
* petsel en stevennr1 zijn ofwel vrouwen ofwel homo's of bi's. We slaan de switchover naar de journalist ter plaatse over en wachten op meer resultaten :D |
Citaat:
alleen ben je volgens jazeker nu wel zeker homo of bi. ik ben gewoon al opgelucht. U are cute :-D:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
En de rest behoeft geen reactie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
It's part of the game waarin ik voldoe aan het vraagstuk van Ke Nan waarin wordt gesteld dat concurrenten er altijd lelijk uitzien. Dus ik stel de vraag eigenlijk aan allen die geinteresseerd zijn in mannen en probeer degenen uit te sluiten die geinteresseerd zijn in vrouwen maar die hem afkeuren omwille van het feit dat het maar een concurrent zou kunnen zijn. (waar is lombas als je hem nodig hebt om absurde zaken te verdedigen ?) |
deze thread valt echt tegen hoor. :-(
post verdorie eens ne lekkere vent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be