Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Antwerpen gaststad voor roze spelen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46588)

Mitgard 5 maart 2006 09:39

Antwerpen gaststad voor roze spelen

Antwerpen gaststad voor roze spelen

De stad Antwerpen wordt in de zomer van volgend jaar de gaststad van de Eurogames , zeg maar de olympische spelen voor holebi's. Dat heeft de European Gay and Lesbian Sport Federation gisteren in Boedapest beslist. Op deze vierdaagse sportmanifestatie worden 3.000 atleten en tienduizenden supporters verwacht. Naast het sportieve aanbod is er een rijk cultureel programma met films, fuiven, theater en tentoonstellingen. Kate Ryan maakt een speciaal Antwerps Eurogameslied.

------------------------------------------------------

heel antwerpen zal roze kleuren...
burgemeester dewinter mag de spelen plechtig openen. 8)

Mitgard 5 maart 2006 21:41

pfff, dan niet hé. :evil:

longhorn 5 maart 2006 21:43

Jij wint de gouden medaille poolstokzitten, Mittie.

Raven 5 maart 2006 22:01

Mag het menselijke retrovirus welig tieren onder de roze spelers

Vlaanderen Boven 5 maart 2006 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 1570812)
Mag het menselijke retrovirus welig tieren onder de roze spelers?

Hmmm...nee.

carlgustaaf 5 maart 2006 22:56

Triest en dekadent schouwspel...

Manuel* 5 maart 2006 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1570859)

Ja? Ik had begrepen dat het om een sportevenement ging... Ik zie niet zo meteen in wat daar triest aan is en nog minder wat er dekadent aan is...

Manuel* 5 maart 2006 23:06

Een goede zaak in ieder geval. Zo komt Antwerpen toch ook nog eens op een positieve manier in de belangstelling. Het hoeft niet altijd over dat rechts gespuis aldaar te gaan. Antwerpen heeft nog zoveel meer te bieden.

Bhairav 5 maart 2006 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1570859)

Dolle pret verzekerd!

maddox 5 maart 2006 23:49

Ik voel me gediscrimineerd. Holebies mogen perfect deelnemen aan de olympische en andere spelen. Maar als Hetero ben ik niet welkom in hun clubjes van reetruiters en spletenproevers.

Nynorsk 5 maart 2006 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1570797)
pfff, dan niet hé. :evil:

hihihi :-D

:hug:

Ke Nan 6 maart 2006 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1570262)
heel antwerpen zal roze kleuren...
burgemeester dewinter mag de spelen plechtig openen. 8)

Zou DeWinter hetzelfde gezicht trekken bij de opening als Hitler toen Jesse Owens een paar gouden medailles won in 1936? :mrgreen:

oeps 6 maart 2006 10:27

Hier ligt de kiem voor een coalitie tussen Dewinter en Abou-Jahjah

Lof der Zotheid 6 maart 2006 12:11

Waar gaat dat naartoe? Toch raar dat die homo's zoveel aandacht nodig hebben als ze eigenlijk normaal zijn... Ze moeten zelfs aparte spelen hebben om op te vallen. Als ze zo normaal zijn, kunnen ze toch gewoon aan de reguliere Olympische Spelen deelnemen met de hetero's?

stephen- 6 maart 2006 12:48

Eurogames zijn gewoon een excuus voor homo's om te feesten, halfnaakt rond te lopen en naar lekkere lijven te zien.
Ik zie anders geen enkele verklaring waarom homo's aparte spelen zouden organiseren. Net alsof ze bij de gewone Olympics gediscrimineerd worden.

Manuel* 6 maart 2006 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 1570899)
Ik voel me gediscrimineerd. Holebies mogen perfect deelnemen aan de olympische en andere spelen. Maar als Hetero ben ik niet welkom in hun clubjes van reetruiters en spletenproevers.

Met deze houding verbaast me dat hoegenaamd niet... :?

Raven 6 maart 2006 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 1570841)
Hmmm...nee.

dat was geen vraag :-) .

Een schatting, naar aanleiding van deze roze happening, gaan er volgens mij 10 nieuwe AIDS-lijders per activiteit bijkomen... Wat denken jullie?:twisted:

cookie@vws 6 maart 2006 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 1571271)

Een schatting, naar aanleiding van deze roze happening, gaan er volgens mij 10 nieuwe AIDS-lijders per activiteit bijkomen... Wat denken jullie?:twisted:

Wat een homofobe uitspraak is dat nu weer...?

manuel 6 maart 2006 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 1571271)

Hoe meer Gaygames hoe beter dus voor u ? :oops:

manuel 6 maart 2006 17:58

Even nagekeken op de officiële site van de Federation of Gay Games :

"The purpose of the Federation of Gay Games is to foster and augment the self-respect of lesbians and gay men throughout the world and to engender respect and understanding from the nongay world, primarily through an organized international participatory athletic and cultural event held every four years, and commonly known as the Gay Games.
While particular emphasis is placed on these specific goals, it is a fundamental principle of the Federation of Gay Games that all activities conducted under its auspices shall be inclusive in nature and that no individual shall be excluded from participating on the basis of sexual orientation, gender, race, religion, nationality, ethnic origin, political belief(s), athletic/artistic ability, physical challenge, age, or health status. "

Goed nieuws voor Maddox dus, je mag wel meedoen. In de tak moddergooien word je zowieso kampioen !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be