Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   zo hoor je het ook eens van een Arabische (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46609)

Antoon 6 maart 2006 14:15

zo hoor je het ook eens van een Arabische

De moslims wisten niet wat ze hoorden op hun eigen zender Al Jazeera.

Als je geduld hebt.. helemaal uitkijken dit fragment van Al Jazeera. Dergelijke statements krijgen we NIET te zien op onze 'Vlaamsche' televisiezenders hé... Say no more. Daar hadden de 'moslims' effe niet van terug...

Klik hier

.

Knipp 6 maart 2006 14:22

Wafa Sultan krijgt van mij de nobelprijs ! vrouw van het jaar !

fantastisch !

democratsteve 6 maart 2006 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 1571274)

Als je geduld hebt.. helemaal uitkijken dit fragment van Al Jazeera. Dergelijke statements krijgen we NIET te zien op onze 'Vlaamsche' televisiezenders hé... Say no more. Daar hadden de 'moslims' effe niet van terug...

Klik hier

De vrouw heeft groot gelijk.
Maar ik begrijp uw punt niet goed.
Is het niet juist Al Jazeera dat hier een pluim verdiend?
Volgens Rumsfeld is Al Jazeera een propagandakanaal van de fundamentalisten.
En u klaagt hier nu de Vlaamse zenders aan.
Denk jij dat een even gretig 'dissident' van de Bush-junta een forum zou krijgen op NBC, Fox, CNN.........?

StevenNr1 6 maart 2006 14:32

(Kan iemand het aub even vertellen wat ik uit dat filmpje moet onthouden want mijn PC is te traag om dat deftig af te spelen, bij voorbaat dank.)

democratsteve 6 maart 2006 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1571294)
(Kan iemand het aub even vertellen wat ik uit dat filmpje moet onthouden want mijn PC is te traag om dat deftig af te spelen, bij voorbaat dank.)

Het is een vrouw die 5 minuten aan een stuk de Islam (moslims) bekritiseerd.
De moderator is het duidelijk niet eens met de vrouw haar standpunten, maar hij laat ze tenminste praten.
Dat kan niet gezegd worden van iemand als bvb Bill O'Reily van Fox News.
Die roept gewoon, "SHUT UP!!" en draait de microfoon toe, als iemand te veel kritiek spuiit op Bush.

oeps 6 maart 2006 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 1571285)
Wafa Sultan krijgt van mij de nobelprijs ! vrouw van het jaar !

fantastisch !

Vind ik ook ! Zoiets als Hirsi Ali.

Maar dat is natuurlijk ook meteen weer het probleem. Dit zijn seculiere vrouwen die het geloof hebben afgezworen. Belangrijker is de mening van de gelovige moslims.

Lincoln 6 maart 2006 15:26

Citaat:

Klik hier

.

Grote mond ,weinig inhoud , spreekt bovenlaags ,stoer, dat horen wij elke dag van de moslim-tussen-haakjes die graag kontelikken dan naar de vooroordelen te kijken.

parcifal 6 maart 2006 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1571335)
Grote mond ,weinig inhoud , spreekt bovenlaags ,stoer, dat horen wij elke dag van de moslim-tussen-haakjes die graag kontelikken dan naar de vooroordelen te kijken.

Ha, je vindt dus ook dat ze eigenlijk gelijk had met wat ze zei?
Blij dat te horen. :|

Knipp 6 maart 2006 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1571294)

je kan het ook als tekst lezen

http://www.memritv.org/ item 1050

Lincoln 6 maart 2006 15:40

De vrouw zei dat de moslims de oorzaak zijn van de verdeling van de wereld ook als cultuur clach genoemd, ik weet niet waar ze dat vandaan haalt maar ik weet zeker dat de uitspraak "if u are not with me, u are against me" niet van de moslims is!
Een wat ze zei over de uitspraak van de profeet , zeg ik ;de uitspraak was een tegen reactie van de jarenlange vernederingen,foltering,vervolging een uitsluiting door de mekkanen, maar wie de vooroordelen opzij legt een aanvalt zonder consequenties te leggen om zijn ideologen te dienen is niet meer en niet minder dan aan het kontelikken,.

StevenNr1 6 maart 2006 15:40

Dankuwel Knipp.

Lincoln 6 maart 2006 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 1571340)
Ha, je vindt dus ook dat ze eigenlijk gelijk had met wat ze zei?
Blij dat te horen. :|

Gelijk?? in welke vorm ??

Knipp 6 maart 2006 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oeps (Bericht 1571305)
Belangrijker is de mening van de gelovige moslims.

Ook.

Maar het allerbelangrijkst is dat zo'n seculiere madam met ballen op Al Jazeera haar grote bek een keer kan opentrekken en dat de geestelijke daar niks kan tegenin brengen dan wat in z'n papieren rommelen en handenzwaaiend zeggen 'u bent een ketter en daar discuteer ik niet mee'.

Al Jazeera hanteert duidelijk een amerikaans format van woord en tegenwoord, en dat format alleen kan mogelijk volstaan om de islam de moderniteit in te jagen. Misschien nog wat arabische simpsons en south parks en we kunnen samenleven.

En ik blijf het een mooie quote vinden :

Cultures don't clash, cultures compete

Vrije markt voor religies, viva Amerika !

parcifal 6 maart 2006 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1571349)
Gelijk?? in welke vorm ??

Vooral met het laatste wat ze zei :

Citaat:

The Jews have come from the tragedy (of the Holocaust), and forced the world to respect them, with their knowledge, not with their terror, with their work, not their crying and yelling. Humanity owes most of the discoveries and science of the 19th and 20th centuries to Jewish scientists. 15 million people, scattered throughout the world, united and won their rights through work and knowledge. We have not seen a single Jew blow himself up in a German restaurant. We have not seen a single Jew destroy a church. We have not seen a single Jew protest by killing people. The Muslims have turned three Buddha statues into rubble. We have not seen a single Buddhist burn down a Mosque, kill a Muslim, or burn down an embassy. Only the Muslims defend their beliefs by burning down churches, killing people, and destroying embassies. This path will not yield any results. The Muslims must ask themselves what they can do for humankind, before they demand that humankind respect them.
Je kan toch niet ontkennen dat deze tekst de onverbloemde waarheid bevat?

Moslims kunnen niet verwachten dat de wereld hen respecteert zolang ze dat respect niet verdiend hebben door hun daden.
Welke daden van de moslims verdienen respect?

Knipp 6 maart 2006 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 1571344)
De vrouw zei dat de moslims de oorzaak zijn van de verdeling van de wereld ook als cultuur clach genoemd, ik weet niet waar ze dat vandaan haalt maar ik weet zeker dat de uitspraak "if u are not with me, u are against me" niet van de moslims is!
Een wat ze zei over de uitspraak van de profeet , zeg ik ;de uitspraak was een tegen reactie van de jarenlange vernederingen,foltering,vervolging een uitsluiting door de mekkanen, maar wie de vooroordelen opzij legt een aanvalt zonder consequenties te leggen om zijn ideologen te dienen is niet meer en niet minder dan aan het kontelikken,.

bush is idd geen haar beter en mo bashen vind ik ook maar zozo ...

je opmerkingen kan ik best waarderen, maar je mist het punt, het was woord en tegenwoord

de geestelijke had maar moeten replikeren wat jij hier zegt, maar dat kon hij niet, hij vond mevrouw een ketter en daar discuteer je niet mee ( daar gooi je stenen naar, en zeg nu niet dat dat laatste niet waar is, ik heb het met m'n eigen ogen gezien )

Voodoo Child 6 maart 2006 15:52

Ondanks de gigantische ballen die ze blijkt te hebben

Vrouw van het jaar !!

Lincoln 6 maart 2006 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 1571353)
Vooral met het laatste wat ze zei :

Je kan toch niet ontkennen dat deze tekst de onverbloemde waarheid bevat?

Moslims kunnen niet verwachten dat de wereld hen respecteert zolang ze dat respect niet verdiend hebben door hun daden.
Welke daden van de moslims verdienen respect?

O ja, wie zwak is wordt niet getolereerd, je moet sterk zijn in de wereld waarin wij nu leven, zo denkt de vrijheidsaanbidder, zie maar rondom jezelf, daarom ben ik ook niet verbaasd als u zegt dat wij geen respect verdienen, door onze daden?? Welke daden ?? Moeten de moslims eerst betalen voordat ze hun vrijheid krijgen een respect ??

Lincoln 6 maart 2006 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 1571357)
bush is idd geen haar beter en mo bashen vind ik ook maar zozo ...

je opmerkingen kan ik best waarderen, maar je mist het punt, het was woord en tegenwoord

de geestelijke had maar moeten replikeren wat jij hier zegt, maar dat kon hij niet, hij vond mevrouw een ketter en daar discuteer je niet mee ( daar gooi je stenen naar, en zeg nu niet dat dat laatste niet waar is, ik heb het met m'n eigen ogen gezien )

Stenen waar haal je dat vandaan ??

Lincoln 6 maart 2006 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 1571358)
Ondanks de gigantische ballen die ze blijkt te hebben

Vrouw van het jaar !!

Inderdaad een groot bek zonder tanden....maar verder niets alleen opgeblaasde lucht zonder inhoud....,.

Herr Flick 6 maart 2006 16:09

Citaat:

Klik hier

.

hoe lang is deze moedige madam ondertussen al dood ?

't er plak op zeg, en dat uit eigen middens, en het bevestigd toch ook ons beeld dat we op den duur van de moslims krijgen, ... Niet ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be