![]() |
Fehriye Erdal
Mooi meisje, hé!
Moest ze niet zo geviseerd worden, mocht ze wel eens een weekendje bij mij logeren. ;-) Men verdenkt haar van betrokkenheid bij enkele moorden. Het is misschien nog niet eens zeker. Maar de inval in Irak, was dit ook geen daad van terrorisme? Duizenden doden. En wie houdt het Bushkabinet aan? Zeer Machiavelliaanse (of Nietzscheaanse) politiek overigens: zich christelijk voordoen, maar zo immoreel als de pest. Maar ik begrijp het wel, hoor... Sterke politiek, daar weet ik iets van. Ik kies trouwens nooit partij: ik denk na, ik stel vragen, ik hang de zotskap uit. Maar partij kiezen? Leest u nog eens opnieuw. |
Citaat:
|
|
Zijn de meesten tegenwoordig allemaal niet zo? Is dit niet het actuele streven? Wandelende skeletten! Heel mooi dat dat is!
Maar ze blijft toch wel aantrekkelijk. Zeer levendig. Zeker geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken. En je kunt er maar beter lief tegen zijn. :lol: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of ze moeten wachten op hun beurt :lol: |
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
|
Is dat Feriyeh wel??? Ze was zeker zwaar opgemaakt voor de T.V.
Wat een afknapper! Citaat:
|
Citaat:
Misschien is dat meiske ook gewoon gevangen in de stroom der gebeurtenissen en heeft zij er niet echt een invloed op. Maar nu wordt zij tot een symbool gemaakt van een strijd waarop ook zij verder geen invloed heeft. De Turkse staat gaat ook zeker niet vrijuit. |
Free Erdal!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be