![]() |
Vraagje
Wat doet Dewael op vakantie in het midden van het politieke jaar?
|
Citaat:
|
8)
De vraag was uiteraard bedoeld op iets anders. |
Dewael doet wat hij wil. Hij heeft trouwens, als ik me niet vergis, een villa in Zuid-Frankrijk waar hij toch regelmatig gaat.
|
Ik vind dat dus niet kunnen hein.
Een vriend van me is manager van een bedrijf dat een hondertal mensen in dienst heeft, en die is al vijf jaar niet meer op vakantie geweest. Dewael leidt een bedrijf met duizenden mensen, in dienst van 10 miljoen mensen, en hij gaat effe doodleuk op vakantie? |
Citaat:
|
Citaat:
Of vind jij het normaal dat een minister, zowat de hoogste vertegenwoordiger des volks, even leuk op vakantie trekt? Er bestaat zoiets als een samenlevingsgebonden verplichting. Mocht ik in oktober verkozen worden, ik zou mijn vakanties tijdens het politieke jaar stopzetten. |
Citaat:
zoals daar ook nog zijn paasreces,kerstreces(2x2w) en groot reces (juni tot half oktober ?) |
Het korokusreces eindigde op 3 maart.
|
Citaat:
en wanneer ontsnapte Erdal ? |
Citaat:
|
Citaat:
Is Dewael dan al ooit op zijn kabinet geweest? Politiek is een portefeuille-spel, heb je hem dan ga je op vakantie, heb je hem niet dan ga je je best om in de pers te komen, kwestie van volgende keer wel een portefeuille te hebben. btw, uw managervriend verdient waarschijnlijk zelfs minder dan Dewael of om het even welke politieker en werkt. (PUNT) :twisted: |
Citaat:
en vrijdag was ie (even) in t land voor de persconferentie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor die pré en dat pensioen wil ik ook wel voor de SHOW minister zijn én niets te zeggen hebben. |
hebben parlementsleden zelfs meer vakantie dan mensen van het onderwijs?
|
oeioei, de middenstand heeft weer luiheid geroken...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be