![]() |
Ik heb er geen concrete aanwijzigingen van, maar bepaalde comments van Vlaams-nationalisten zijn verontrustend te noemen. Ze hebben hun zin voor (slechte) humor quasi volledig verloren en worden steeds venijniger en onbeleefder in hun spreken: bom onder het vorstendom is zo één voorbeeld.
Het zou me niet verwonderen dat bepaalde Vlaams-radicale groupuscules een aanslag beramen op onze vorst, misschien nu op 21 juli. Indien dat zo zou zijn - en ik hoop natuurlijk van niet - dan dient de Staatsveiligheid dit absoluut te weten. |
Geachte Hans,hier geef ik u 100% gelijk :wink:
Dit bericht heeft mij ook verontrust. Wanneer ik mij niet vergis komt deze boodschap van voorpost :!: |
Affiches verspreiden met de boodschap 'leg eens een bom onder het Belgisch vorstendom' is nog iets anders dan iemand vermoorden. Ooit al gehoord van het onderscheid tussen iets letterlijk en iets figuurlijk zeggen?
|
:lol: :lol: :lol: :lol:
Stel u voor zeg. Wereldnieuws!!!! Monarchie in België met de grond gelijk gemaakt. :lol: :oops: OK, is ni mooi om daarmee te lachen, maar toch wel grappig!! Of neen! Sluipschutters die dictator Albert omver willen schieten!! :lol: :lol: |
Vandaar dat de militairen voorzien worden van speelgoedwapens en dat de zware artillerie niet mag uitrijden: er moest toch maar eens een 'mol' tussen zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Maak een einde aan de belastingsfraude"
Zet de regering hier aan tot moord op de belastingsontduikers? |
Citaat:
Voor het goeie doel natuurlijk. Dienen Albert is werkelijk een tiran! Een man zonder gevoelens en medelijden, een gedrocht!!! God weet hoeveel doden hij op zijn geweten heeft en hoeveel hij er met de blote hand heeft kapot gemaakt!!! We weten er nu eenmaal het fijne ni van hé... hij heeft wel een dochter op een ander gemaakt, en zo viriel ziet hij er nu ook weer niet uit! Stille waters, diepe gronden..... On le tuera pour le peuple!! Pour nos frères et soeurs!! Vive la république! |
Citaat:
|
Het meest vreemde vond ik deze:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de foto's: ![]() ![]() ![]() [size=6]Censorship by Mieke79 en Elle.[/size] |
![]() @ThePiano: dit is niet grappig meer... |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [size=7]Wat is't Van De Cauter, last van de warmte? Of wil je gewoon nog eens bewijzen wat voor dwaze praat belgicisten uitkramen?[/size] In elk geval proficiat, ik heb nog nooit op dit forum iets even lachwekkends gelezen als dit! Je hebt de hoofdvogel der onnozelheid afgeschoten![/b] |
Citaat:
|
't is te hopen dat het weer blijft zoals 't is..... :lol:
ideaal weer om iemand "koud" te maken... :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be