Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Aanslag Op De Koning Op 21 Juli ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4669)

Hans1 19 juli 2003 10:58

Ik heb er geen concrete aanwijzigingen van, maar bepaalde comments van Vlaams-nationalisten zijn verontrustend te noemen. Ze hebben hun zin voor (slechte) humor quasi volledig verloren en worden steeds venijniger en onbeleefder in hun spreken: bom onder het vorstendom is zo één voorbeeld.

Het zou me niet verwonderen dat bepaalde Vlaams-radicale groupuscules een aanslag beramen op onze vorst, misschien nu op 21 juli.

Indien dat zo zou zijn - en ik hoop natuurlijk van niet - dan dient de Staatsveiligheid dit absoluut te weten.

schaduwgemeenteraadslid 19 juli 2003 11:06

Geachte Hans,hier geef ik u 100% gelijk :wink:
Dit bericht heeft mij ook verontrust.
Wanneer ik mij niet vergis komt deze boodschap van voorpost :!:

athena 19 juli 2003 11:24

Affiches verspreiden met de boodschap 'leg eens een bom onder het Belgisch vorstendom' is nog iets anders dan iemand vermoorden. Ooit al gehoord van het onderscheid tussen iets letterlijk en iets figuurlijk zeggen?

Elle 19 juli 2003 11:31

:lol: :lol: :lol: :lol:
Stel u voor zeg. Wereldnieuws!!!! Monarchie in België met de grond gelijk gemaakt. :lol: :oops: OK, is ni mooi om daarmee te lachen, maar toch wel grappig!!
Of neen! Sluipschutters die dictator Albert omver willen schieten!! :lol: :lol:

Pat 19 juli 2003 11:34

Vandaar dat de militairen voorzien worden van speelgoedwapens en dat de zware artillerie niet mag uitrijden: er moest toch maar eens een 'mol' tussen zitten.

Elle 19 juli 2003 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Vandaar dat de militairen voorzien worden van speelgoedwapens en dat de zware artillerie niet mag uitrijden: er moest toch maar eens een 'mol' tussen zitten.

:lol: :lol: :lol: :lol: Maar das nikske, die krijgt dan maar 18 jaartjes straf..... :wink:

Mieke 79 19 juli 2003 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Affiches verspreiden met de boodschap 'leg eens een bom onder het Belgisch vorstendom' is nog iets anders dan iemand vermoorden. Ooit al gehoord van het onderscheid tussen iets letterlijk en iets figuurlijk zeggen?

Oké, tis misschien wat overdreven... maar der moest zo maar es ne kwiet zijn �* la Vandergraaf. Dan zouden zulke affiches wel es een aanzet kunnen zijn. :wink:

Xenon 19 juli 2003 11:47

"Maak een einde aan de belastingsfraude"
Zet de regering hier aan tot moord op de belastingsontduikers?

Elle 19 juli 2003 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena

Oké, tis misschien wat overdreven... maar der moest zo maar es ne kwiet zijn �* la Vandergraaf. Dan zouden zulke affiches wel es een aanzet kunnen zijn. :wink:

Yeah, let's kill the king!!!!Muhahahahahaha!!!
Voor het goeie doel natuurlijk. Dienen Albert is werkelijk een tiran! Een man zonder gevoelens en medelijden, een gedrocht!!! God weet hoeveel doden hij op zijn geweten heeft en hoeveel hij er met de blote hand heeft kapot gemaakt!!! We weten er nu eenmaal het fijne ni van hé... hij heeft wel een dochter op een ander gemaakt, en zo viriel ziet hij er nu ook weer niet uit! Stille waters, diepe gronden.....
On le tuera pour le peuple!! Pour nos frères et soeurs!! Vive la république!

Jan van den Berghe 19 juli 2003 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Indien dat zo zou zijn - en ik hoop natuurlijk van niet - dan dient de Staatsveiligheid dit absoluut te weten.

Ja, Hans, vlug! Bellen naar de staatsveiligheid! Vlug! Haast u voor die gevaarlijke VlaamSSchnationalisten uw teergeliefde koning neerkogelen! Haast u, want het gevaar is groot!

DaBlacky 19 juli 2003 11:59

Het meest vreemde vond ik deze:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik

belgische natie, wat is dat?

Persoonlijke aanval?

Nog drie dagen!!

[size=6]LEG EEN BOM ONDER HET VORSTEN dom[/size]

http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=158276#158276

ICE-MAN 19 juli 2003 12:07

Citaat:

Ik heb er geen concrete aanwijzigingen van, maar bepaalde comments van Vlaams-nationalisten zijn verontrustend te noemen. Ze hebben hun zin voor (slechte) humor quasi volledig verloren en worden steeds venijniger en onbeleefder in hun spreken: bom onder het vorstendom is zo één voorbeeld.

Het zou me niet verwonderen dat bepaalde Vlaams-radicale groupuscules een aanslag beramen op onze vorst, misschien nu op 21 juli.

Als ge op de staatsveiligheid moet rekenen dan had ge dat reeds vijf (5) jaar geleden moeten rapporteren (cfr dossier Soetkin van Urban Trad) 't zou beter zijn om de koning zelf iets te laten weten, dan kan de mens op 21 juli binnenblijven en dat lijkt mij nog het meest veilig om zijn vel te redden ! :lol: :lol: :lol:

Dimitri 19 juli 2003 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elle
:lol: :lol: :lol: :lol: Maar das nikske, die krijgt dan maar 18 jaartjes straf..... :wink:

Nee, op het ombrengen van de Koningin of de minister-president staat (in Nederland) wel standaard levenslang. VvdG was dus net op tijd... :roll:

Raf 19 juli 2003 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
Citaat:

Als ge op de staatsveiligheid moet rekenen dan had ge dat reeds vijf (5) jaar geleden moeten rapporteren (cfr dossier Soetkin van Urban Trad) 't zou beter zijn om de koning zelf iets te laten weten, dan kan de mens op 21 juli binnenblijven en dat lijkt mij nog het meest veilig om zijn vel te redden ! :lol: :lol: :lol:

Hebben die mensen geen dubbelgangers om die gevaarlijke klusjes voor hen op te knappen? Saddam had er zo toch verscheidene?

thePiano 19 juli 2003 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
Het meest vreemde vond ik deze:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik

belgische natie, wat is dat?

Persoonlijke aanval?

Nog drie dagen!!

[size=6]LEG EEN BOM ONDER HET VORSTEN dom[/size]

http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=158276#158276

Tjah, misschien is Mr. A. inderdaad het brein achter de geplande aanslag op Albert II? De vraag is, hoe gaat hij het doen en hoe gaat hij ongemerkt tot bij de koning raken? Welk wapen zal hij gebruiken? Is Mr. A. wel een gedegen bommenexpert? Allemaal prangende vragen waar ik ook nog geen antwoord op weet. We zullen moeten wachten tot Mr. A. weer online komt en we het 'm zelf kunnen vragen ;)

Op de foto's:

Mr. A. vOOr de aanslag, hij heeft er duidelijk zin in ;)

De aanslag zelf, de KROON op het werk ;)

Mr. A. NA de aanslag, zoals je ziet: hij kan er nog altijd goed om lachen :P

[size=6]Censorship by Mieke79 en Elle.[/size]

Mieke 79 19 juli 2003 13:23

Mr. A. NA de aanslag, zoals je ziet: hij kan er nog altijd goed om lachen.

@ThePiano: dit is niet grappig meer...

H. Guderian 19 juli 2003 13:31

Citaat:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

[size=7]Wat is't Van De Cauter, last van de warmte? Of wil je gewoon nog eens bewijzen wat voor dwaze praat belgicisten uitkramen?[/size]

In elk geval proficiat, ik heb nog nooit op dit forum iets even lachwekkends gelezen als dit! Je hebt de hoofdvogel der onnozelheid afgeschoten![/b]

thePiano 19 juli 2003 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Citaat:

[size=1]Wat is't Van De Cauter, last van de warmte? Of wil je gewoon nog eens bewijzen wat voor dwaze praat belgicisten uitkramen?[/size]

In elk geval proficiat, ik heb nog nooit op dit forum iets even lachwekkends gelezen als dit! Je hebt de hoofdvogel der onnozelheid afgeschoten![/b]

De warmte heeft inderdaad toegeslagen bij... Guderian :P

ICE-MAN 19 juli 2003 13:45

't is te hopen dat het weer blijft zoals 't is..... :lol:
ideaal weer om iemand "koud" te maken... :lol: :lol: :lol:

Elle 19 juli 2003 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Mr. A. NA de aanslag, zoals je ziet: hij kan er nog altijd goed om lachen.

@ThePiano: dit is niet grappig meer...

Neen, weerzinwekkend! :evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be