![]() |
rarara?
rarara, wie is dat naast de door de nva'ers verguisde staatsnationalist?
![]() |
Op uitnodiging van het Het Katholiek Vlaams Hoogstudentverbond (KVHV).
Rarara, de katholieken hebben het blijkbaar nog niet verleerd? |
Tsss, kom je nu wéér met dat fotootje af? Ik sla deze keer maar eens over, ik ga er wel weer eens op in als je het over twee maanden nog eens post.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag het voordien nooit! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart de Wever is een VOLKSnationalist van de CD&V!:evil: |
Steek al die flaminganten in één zak, schud ermee, en je weet niet of 't nu een N-Va'er of een VB'er is.
Ongelofelijk. Een normaal mens staat met Zamari Pfaf op een foto en die kwieten onveranderlijk met een of andere Dolf! Toppunt van al: ze verwijten er mekaar dan nog mee. De pot verwijt de ketel dat hij zwart bruin ziet. :lol: |
Je hebt gelijk Staaf, maar roep toch maar niet te hard want ik zou jouw Belgische koningen, premiers en ministres des affaires étrangères niet de kost willen geven die betrapt worden op fotootjes met intussen uit de gratie gevallen 'Dolfkes'....
|
Citaat:
|
Ik heb dien foto den laatste tijd al zoveel keer onder mijn neus geschoven, dat zeer afgezaagd is.
|
Citaat:
![]() ![]() |
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze draad gestart is, niet om te debateren, maar wel om te schaden ....
op zijj Vlaams gezegd: de starten lijkt me een smeerlapke te zijn. Vergeef me mocht ik me vergissen. en dat voor iemand die zich katoliek noemt: (vlucht het stelen en bedriegen, ook de achterklap en 't liegen ...) |
En zelfs Leterme is niet vrij van smet:
:rofl::rofl::rofl::rofl: ![]() |
Citaat:
Dat heet trouwens 'informeren' :-P Citaat:
Citaat:
Bedoel je dat die foto vals is? |
Citaat:
Van mij zul je geen foto's vinden met vroegere of hedendaagse dictators... |
Hier!
Een lid van SPIRIT dat zich met kinderen inlaat! Hij lokt ze met een ijsje en schiet er dan vieze plaatjes van!! :rofl: |
![]() En hier drukt onze premier de hand van een Duitser! Je weet wel! Een inwoner van het land van 1001 nazi's! |
Er moeten ook foto's bestaan van LeopoldIII met Hitler en Boudewijn met Mobutu....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be