![]() |
Hulp! Ik word opnieuw dakloos!
Hulp! Ik word opnieuw dakloos!
Het goedkope krot, waarin ik woon, verzakt, barst en wordt afgebroken. En wat moet er met mij nu weer gebeuren? Drie jaar wachten op een sociale woning? Voor de tweede keer in tien jaar word ik dakloos. De vorige keer was, toen ik ontslagen werd... |
Citaat:
Tijd om U aan te sluiten http://www.vierdewereldsyndicaat.org/?q=node/13 |
Citaat:
Ik vind er wel iets op. |
Citaat:
|
Citaat:
Het ergste is dat ik pas twee maand geleden - na vijf jaar op de wachtlijsten te hebben gestaan, voor de tweede maal een sociale woning geweigerd heb, omdat die behoorlijk wat duurder was (en maar één slaapkamer heeft). Daarop heeft de maatschappij mij geschrapt en moet ik weer onderaan aanschuiven op de lijst. En nu komt de eigenaar mij vertellen dat ik eruit moet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Brussel is er onlangs een woonst vrij gekomen, vlakbij het Berlaymontgebouw.
|
Citaat:
|
- Zoek een goedkoop huis en ga eens met een bank klappen
(niet lachen : ik heb een chronisch werkloos neefje die dat 2 x gelapt heeft 2 x heeft hij kunnen lenen en heeft de bank hem daarna moeten buitenzetten wegens wanbetaling - maar intussen woonde hij toch hé !) - ga eens langs Doel als alles er vol is kan je er misschien een tijdelijke woonst vinden. - Aan "Het zand" zag ik een studio te huur met zicht op de Schelde voor € 400,- (een beetje te hoog gegrepen zeker?) -Weet eens te zeggen wat Uw lokaal OCMW er van vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doel is misschien nog wel iets goed zoals 1handclapping zei, iemand van VWS postte hier onlangs nog een link naar 'Doel immo'-site.
Bij mij thuis is er geen plaats meer, en wij hebben ook geen zen-kamertje ;) |
ga naar ocmw er is een punten systeem dit gegeven kan je helpen een tijdelijke woonst te bemachtigen...
tenzij ge in brussel woont dan is het andere shit. in ieder geval ocmw zou moeten voorschieten in noodgeval dacht ik. |
Citaat:
ik zou me dan elke dag + nacht met die tent voor een ocmw willen zetten als een soort van rondtrekkend consult voor de armen en hun problemen in het biezonder met het ocmw. of maw en er is nog plaats voor je eno2 - maar een fiets en tentje zal je wel zelf moeten fiksen ;-) |
Citaat:
|
Het zal er stinken... :wink:
|
En hoe! De VWS Drive-in Show! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be