![]() |
Amarcord vzw zoekt:
Polyvalente zaal ± 100 m2 groot, te huur of te koop ligging: centrum van Antwerpen doel: secretariaat, oefenruimte voor dansgroep, expositieruimte, voordrachtzaal eventueel oud pand, met enkele appartementen erboven gelegen Piano, tweedehands (halve)vleugel of buffetpiano :lol: Muzikanten: 1 accordeonist en 1 trommelaar om Georgische dansgroep te begeleiden Medewerkers - vrijwilligers Sponsers Webdesigner |
Ik heb liever dat je zoiets plaatst in de rubriek "Mededelingen & Suggesties". Door dat hier te plaatsen zou ik kunnen denken dat je een persoonlijke aanval opent. :roll:
|
:angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:
|
Gevoel voor humor moet kunnen :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Piano, Klop eens aan bij de stad ? Dat moet toch kunnen lukken ? Als SPa lid.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm..webdesigner..ik ben altijd al van plan geweest om eens wat HTML-code te leren..
enig bezwaar als ik jouw code kkopieer en alvast wat oefen? |
Citaat:
|
Citaat:
1. Ruimte om drugs te versnijden, in te pakken en te verhandelen. 2. Appartementen dienende als tijdelijke verblijfplaats voor gesmokkelde illegalen, Albanese prostitués en Algerijnse FIS-activisten die hier kandidates zoeken voor schijnhuwelijken. Waarom een piano? Die vreemdelingen hebben toch zelf trommels en 1-snarige vedels? :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be