![]() |
urbanus
-
|
Hij is een klootzak met hotchilli's
![]() |
neen.
alleen de strips lees ik soms. |
jep
|
In hart en nieren van het eerste uur
Heb ik wat afgelachen met die gast:lol: |
Toen hij indertijd nog met 2 halve pingpong-ballen in zijn ogen op't podium stond was-ie fantastisch. Nadien, en vooral toen TV er zich mee ging moeien is het alleen maar bergaf gegaan. Jammer.
Al verdient Urbanus als een van de grondleggers van de Vlaamse "stand-up"-comedy voor eeuwig en altijd alle respect. Urbanus heeft ook veel mooie liedjes(teksten) geschreven, dat wordt al te vaak vergeten. |
Hij was ook de enige die er vroeger 'mee weg kon' om te met iedereen te lachen
|
Fan is veel gezegd, maar ik lig wel altijd cassé als ik zijn oude zaalshows bekijk. En ja, het blijft een dorpsgenoot hé.
|
Fan is overdreven, maar hij heeft zeker goeie momenten gehad. In zijn beginjaren werden velen (waaronder ook ik) gecharmeerd door die "stuntelige naïviteit", maar dat zelfde soort humor, gebracht door een "midden-vijftiger" gaat, wat mij betreft wel de mist in. "Hector" was zeker een hoogtepunt. Nadien, ging het wat mij betreft, "bergaf".
8) |
Eens hij aangetrokken werd door VTM was de fun eraf. Quasi alles daarvoor : respect. Ik lig nog altijd in een deuk bij een pareltje als 'biologisch tuinieren'.
|
Ik noem me van niemand 'fan'. Ik vind Urbanus soms wel grappig: de strips zijn dikwijls goedgevonden en scherp, in real life vind ik hem vaak nogal platvloers.
|
Citaat:
|
Citaat:
"Hier loopt zo de taalgrens. DAAR wonen de Walekoppen!!! ...en van deze kant wonen de goeie." :-D |
Citaat:
|
Zijn 1 minuut clips voor of na het nieuws waren goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat boerke dat een waalse gazet las en de vlaamse gebruikte om zijn kont af te vegen. Ze zijn ermee naar de psychiater mogen lopen want zijn gat was al veel slimmer dan zijne kop geworden. :rofl: |
Citaat:
:rofl: |
vroeger
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be