![]() |
Of ligt het aan mij?
Ik denk dat ik hier beter de boekhouding afsluit en terug naar die boskabouter trek.
Hier is echt helemaal niks meer te beleven. Net eens getest of autisme de aandacht kan wekken. Mij benieuwen... 't Is hier zo stilletjes de laatste tijd? What's happened? Iedereen geband? |
ge moet naar Vlaanderen actueel gaan.
en ja er zijn wat bans gevallen hier. nogal op korte tijdsspanne, laat ons zeggen "door aktief ingrijpen van de moderators". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Serieus,
ik heb net eens door verscheidene paginas van K&K aan't bladeren geweest en pakweg een half jaar geleden volgde er op praktisch elke draad tussen de 20 en de 100 replies. Slechts enkelen werden door minder dan 10 replies bedeeld. Nu stikt het hier van de draden met minder dan 10 (of 20) replies en nog slechts enkele die de 20 replies halen. En velen met 0 of 1 of 2 replies. Hoe komt het dat de draden in K&K alsmaar korter worden? Iemand een idee? |
Citaat:
Maar ik moet je wel gelijk geven soms zijn ze te licht(ook die van mij) |
Citaat:
Tegenwoordig zijn er blijkbaar minder forumleden geinteresseerd in zo'n 'licht draadje' en wordt er dus minder op replied. Which is not nice. |
Citaat:
en beetje begrip voor dit bleutje;-) |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1646 |
Citaat:
Idd! Laten we keetschoppen! Ik verwijs u met graagte door naar mijn keetschop-topic! |
sja als je een topic 'de-net-niet-topic' start, moet je geen lange draadjes verwachten he :p
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
waarbij ik wel moet vermelden dat ik niet op de politieke fora alhier kom, enkel K&K |
Citaat:
|
De Boskabouter met zijn restaurant is een beter alternatief voor K&K
|
Hier even mijn ontdekking delen...
Zonet heb ik een ongelooflijke ontdekking gedaan! Jawel...
Hoe je iemand kan quoten op dit forum is me al lang niet meer onbekend. Maar soms heb je zo'n tekst van elders die je ook in zo'n grijs kot wil zetten. Ik vroeg me altijd af hoe anderen dat deden... Na een jaar intensief onderzoek (ik houd me uitsluitend bezig met relevant onderzoek!) ben ik eruit! Als ik op dat tekstballonetje in de tekstverwerker druk, zet hij de geselecteerde tekst automatisch in zo'n kot... Zoiets... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik werk tegenwoordig hé.
en tis niet zo'n beroep waarbij ge de ganse dag kunt forummen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be