![]() |
nieuwe Belgen
|
|
dat gaat een fortuin kosten aan vliegtuigtickets als we die allemaal terug moeten sturen!Maar aan dop en OCMW zal het nog duurder uitkomen vrees ik...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop maar dat die BMW’s in België geassembleerd worden. |
Succes met uw nieuwe landgenoten. Ge zult het nodig hebben gezien de meesten uit landen komen waar een hoge opleiding praktisch onbestaande is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom sleurt gij er nu altijd uw vrouw bij? Krijg je te weinig aandacht?
|
Ze zijn geboren in :
marokko-317 turkije-92 China-25 algerije-65 Kazachstan-9 Russische federatie of andere ex-Sovjet Unie landen-57 bulgarije-22 Servië-Montenegro-104 Somalië-14 Azerbeidzjan-6 Nigeria-13 Kongo-206 Rwanda-89 Congo-11 Kameroen-16 Albanië-31 Peru-7 Macedonië-29 Belgie-51 Ghana-14 Ecuador-16 Filippijnen-10 Roemenie-29 Japan-1 Afghanistan-34 Oekraïne-12 Irak-12 Colombia-14 Vietnam-1 Zuid-Afrika-2 Libanon-9 Soedan-3 Togo-7 Oezbekistan-4 Myanmar-1 Syrië-12 Griekenland-2 Pakistan-23 Jemen-2 Frankrijk-8 Tunesie-15 Jordanie-3 Polen-27 Turkmenistan-1 Armenie-19 Mauritius-3 Iran-23 India-16 Mexico-1 Benin-3 Argentinie-1 Mauritanie-8 Guinee-16 Angola-14 Brazilie-6 Burkina Faso-2 Nederland-7 Senegal-10 Suriname-2 Dominicaanse Republ-3 Italie-4 Egypte-7 Sierra Leone-18 Israel-4 Burundi-12 Ivoorkust-11 Ethiopie-1 Tadzjikistan-1 Georgie-6 Niger-1 Hongarije-5 Liberia-8 Bosnië-Herzegovina-17 Djibouti-5 Bangladesh-5 Slowakije-2 Eritrea-1 Verenigde Staten-5 Chili-4 Palestina-2 Thailand-6 Madagascar-2 Kroatie-3 El Salvador-1 Cuba-2 Duitsland-1 Korea, Republiek-1 Tsjechie-2 Portugal-1 Bolivia-1 Australie-1 Groot-Brittannie-1 |
Dit is afgrijselijk. Waar gaan we naartoe? Arm Vlaanderen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien veel slecht bloed bij.
Ik zou eens graag gegevens zien van de mensen die de laatste 20 jaar hier binnengekomen zijn , en wat ze nu zoal uitrichten voor de kost, om het land recht te houden. Een goed bewaard staatsgeheim , vrees ik. |
Citaat:
Weg frisse lucht Welkom overbevolking tmf en groepsverkrachtingen |
Citaat:
|
Citaat:
Na het Falconplein, de autohandel nu weer de drugssmokkel. Journalisten hebben het al ontdekt, nu het gerecht nog. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand enig gedacht om de hoeveel maand er zoveel worden genaturaliseerd? Het is maar om te weten hoe zeer de PS en SPa hun nieuwe stemmers nodig hebben om een vat te blijven hebben op onze stembusgang. Maar ondertussen gaat de verarming van Vlaanderen rustig zijn gangetje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be