![]() |
Wat is je favoriete frisdrank?
Even peilen naar de frisdranken voorkeur van onze déélnemers:
Mijn favoriet is in elk geval de Texaanse Dr. Pepper regular of Diet versie. Een frisdrank met een unieke smaak die te vergelijken is met een mengeling van vanille en Grenadine. Gewone Coke, Diet en Vanilla. Niet te zuipen vind ik Aquarius andere sportdranken en de Lemon Diet versie van Coca-Cola en de mengeling Sango e.d |
Coca-Cola Regular
|
Coca-cola light.
Die Texaanse Dr.Pepper lijkt me ook niet slecht, kan je dat hier kopen? Ik ken enkel de versie met kersensmaak (en dat krijg ik langs geen kanten binnen). |
Van de Cola-varianten: Coca-cola-light.
MAar er bestaan nog andere frisdranken dan dat peukenwater met bruis hoor. |
Valt Gatorade onder frisdranken? Is naast koffie en bier het enige wat ik benut. Mijn dagtaak ziet er als volgt uit: 6-11am koffie, 11-6pm Gatorade, 6pm-? bier.
|
Ongetwijfeld de River-limonade van bloedappelsienen. Maar dat staat er blijkbaar niet tussen...
|
7up
|
1) Looza Ace
2) Appelsiensap 3) Chocomelk 4) Canada Dry 5) Kraanwater 6) Melk Maar niet na mekaar. |
Citaat:
|
Verse kiwisap en verse citroensap.
|
Citaat:
Zonder suiker hee!! Welk water doe je erin als je het aanlengt? |
Als ik last heb van een kater drink ik weleens een Cola-light(werkt bij mij prima als anti-kater middel).
Maar anders drink ik nooit frisdrank(tenzij je (spuit)water als frisdrank beschouwt). |
Citaat:
|
Citaat:
Nooit geprobeerd. Ik doe er Vittel bij. Of kraantjeswater bij gebrek aan Vittel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spuitwater vind ik nog altijd het minst plakkerig ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be