![]() |
Aan de katte-lovers & haters
Aan democratsteve
An Herr Flick In een andere draad stellen jullie je voor als kat-lovers. Welnu ik moet niets van katten hebben, katten zijn rotbeesten. Ze zijn ontrouw, ze zijn vals en het zijn egoïsten. Een anecdote. Toen ik nog gehuwd was kocht ik regelmatig een kilo garnalen van zo'n garnaalvisser te paard. Mijn vrouw pelde die. Op een dag vergat zij dat Triplex op de loer lag. Toen zij zich even verwijderde slokte dat beest alle garnalen naar binnen. Een paar tellen later braak! braak! Ik heb nog even gedacht die af te wassen, maar heb ze dan toch in de vuilnisbak gekieperd. Welnu onze hond Zak was toch beter opgevoed. Ge mocht een kilo filet-puur voor zijn neus leggen en als je nee schudde dan bleef die daarvan af. |
Ge zou blij moeten zijn dat die kat merkte dat er iets deftig mis wat mee die garnalen en ulder leven heeft gered. Mee nen hond zonder initiatief zijde ook nie veel he :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een typisch geval van projectie. Citaat:
Een hongerige kat die éét! Wat érg! Tip: geef uw huisdieren voldoende eten. Dan moeten ze uw krevetjes niet snaaien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Gaat het hier over jazeker of van Maerlant?
|
Citaat:
|
Ik heb graag katten net OMDAT ze zo'n "rotbeesten" zijn.
|
katten kunnen meevallen als ge ze buitenshuis houd! hier lopen er verschillende rond maar ze mogen et huis ni binnen, dan hebde der ook ni echt last van.
katten zijn bovendien ook plezant als ge wat stress hebt ofzo. een schop tegen een kat kan al behoorlijk wat afstomen ;) |
Jezus nog aan toe, wat een dieronvriendelijke praat.
Als je niet graag katten hebt, moet j'er geen in huis nemen. |
Citaat:
![]() |
Ik ben zelf eerder een 'honden'mens maar bij anderen kan ik katten wel appreciëren. Ze zijn zo een beetje je m'en foutist: vrij zelfstandig en doen waar ze zin in hebben. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Katten zijn eigenlijk spionnen van de NWO
|
|
Citaat:
Als we kleintjes hebben, moeten we die in een afgesloten ren steken, tot ze oud genoeg zijn om zich te verweren tegen die smerige katten. |
Citaat:
Het zijn inderdaad rotbeesten, maar dat is ook wel hun charme. Geef me toch maar m'n hond, die is tenminste een beetje trouw en aangenaam gezelschap, en die loopt tenminste niet de kans om opgevreten te worden door andere honden (behalve als je zo'n vlinderhondje hebt natuurlijk). Katten zijn trouwens echte massmoordenaars, hoeveel vogels die beesten niet afmaken iedere week, enkel om er wat mee te spelen om ze dan aan het baasje te presenteren omdat ze zelf toch al vetgemest zijn. Zeg Jaani, stuur die katten eens naar iemand die veel scharrelkippen heeft lopen. Ze zullen het wel vlug afleren om beestjes te vangen, als ze al niet verscheurd worden door de kippen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* vrij en blij in het bos laten lopen, maar daar hebben ze natuurlijke vijanden (waaronder katten). * als huisdier houden, maar dan moet je hun natuurlijke vijanden kunnen weghouden. Een ren is dan handig. Als je wil dat katten in een huis worden opgesloten dan kunnen opgesloten konijnen ook wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be