![]() |
Morel in Schoten
Op de VRT-webstek:
Citaat:
wederom wederom... |
Klopt ja. Wel voor onderhandelen. Da's nog iets anders.
|
hehe idd wij zijn voor het uitvoeren van ons programma ook als wij daarvoor postjes moeten afstaan;).
|
Als Harrie Hendrikx een goede burgemeester is, waarom er dan oppositie tegen voeren ? Wat zou de meerwaarde zijn van een VB-VLOTT coalitiepartner ?
|
Marie-Rose Morel reageert anders wel enthousiast. "Ik geef meteen mijn plaats op in het Vlaams Parlement om burgemeester te worden, maar van mij mag het ook Harrie Hendrickx zijn", zegt ze in Gazet van Antwerpen.
De valse feeks heeft al zoveel gelogen ! :roll: Achteraf zal ze dan zeggen dat "de partij" haar vraagt om in het parlement te blijven... Bullshit ! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk niet, als je maar kan VB-bashen :evil: |
Citaat:
Blijkbaar vinden jullie het opnemen van een ambt plotseling wel het uitvoeren van het programma, hetgeen de N-VA al de hele tijd beweert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zelfs meer durven zeggen :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
By the way, waarom 'vergat' je dit in vetjes te zetten? 'Maar van mij mag het ook Harry Hendrickx zijn'. |
BVL heeft het érg zitten.
Waarom is hij eigenlijk uit het Vlaams Belang gestapt? Of gesmeten? |
Ik heb zo een flauw vermoeden dat het zeker niet in Schoten zal zijn dat het CS wordt doorbroken. Hendrickx heeft een heel slimme zet gedaan, maar zelfs in z'n ergste nachtmerries ziet hij zich nog niet geflankeerd door madame Morel. Die twee kunnen mekaars bloed wel drinken...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit lijkt wel doodgewone jaloezie op iemand die slaagde waarin Decoorne himself faalde. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be