Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Elke Belg betaalt stroom voor drugsteelt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46861)

jan hyoens 15 maart 2006 12:31

Elke Belg betaalt stroom voor drugsteelt

Elke Belg betaalt stroom voor drugsteelt (Belga) Iedereen in België betaalt jaarlijks gemiddeld twee tot drie euro aan zijn energieleverancier voor stroom die door cannabiskwekers illegaal wordt afgetapt voor hun drugsplantages. Dat schrijven Het Laatste Nieuws en Het Belang van Limburg woensdag.
Vooral in de grensstreek met Nederland gaat zo veel stroom "verloren". Om dat te compenseren, rekenen de energiebedrijven de twee tot drie euro door aan de klant. Maar energieleveranciers laten ook nietsvermoedende particulieren en bedrijven die worden opgelicht, de tienduizenden kilowatturen illegaal afgetapte stroom integraal betalen. "De klant is nog altijd de eerste verantwoordelijke voor de stroomafname aan de meter", klinkt het. (dwm)

En nu niet afkomen met het feit dat legaliseren alles zal oplossen! Schandalig gewoon!

Desiderius 15 maart 2006 12:38

Legaliseren zal alles oplossen.

Duvelke 15 maart 2006 12:52

idd, Desiderius heeft gelijk. Legaliseren!

Desiderius 15 maart 2006 12:54

... maar dan enkel de teelt he. (onze exporteconomie etc...)

Mambo 15 maart 2006 14:50

Dat ze eens zelf hun verlies betalen, wat is me dat nu?

StevenNr1 15 maart 2006 14:58

Inderdaad, moeten ze maar beter controleren ofzo hé.

Mitgard 15 maart 2006 15:22

voor de rest is het maar koud voor de tijd van 't jaar hé.
wanneer zou de lente eindelijk eens beginnen?

Nynorsk 15 maart 2006 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1581568)
Elke Belg betaalt stroom voor drugsteelt (Belga) Iedereen in België betaalt jaarlijks gemiddeld twee tot drie euro aan zijn energieleverancier voor stroom die door cannabiskwekers illegaal wordt afgetapt voor hun drugsplantages. Dat schrijven Het Laatste Nieuws en Het Belang van Limburg woensdag.
Vooral in de grensstreek met Nederland gaat zo veel stroom "verloren". Om dat te compenseren, rekenen de energiebedrijven de twee tot drie euro door aan de klant. Maar energieleveranciers laten ook nietsvermoedende particulieren en bedrijven die worden opgelicht, de tienduizenden kilowatturen illegaal afgetapte stroom integraal betalen. "De klant is nog altijd de eerste verantwoordelijke voor de stroomafname aan de meter", klinkt het. (dwm)

En nu niet afkomen met het feit dat legaliseren alles zal oplossen! Schandalig gewoon!

steek u een jointje op. kun je tenminste nog wat genieten van de vruchten van je verloren gegane energie.

StevenNr1 15 maart 2006 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1581787)
voor de rest is het maar koud voor de tijd van 't jaar hé.
wanneer zou de lente eindelijk eens beginnen?

Ik ben al blij dat de zon nog eens schijnt, de temperatuur moet ge er dan maar bijdenken.

jan hyoens 15 maart 2006 15:54

Hebben jullie stront in de ogen? Ik schreef "niet beginnen zeiken over legaliseren!"

De schoofzak 15 maart 2006 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1581848)
Hebben jullie stront in de ogen? Ik schreef "niet beginnen zeiken over legaliseren!"

wat een taaltje, waar ben jij opgevoed?

Duvelke 15 maart 2006 16:23

Citaat:

ja en dan? Omdat GIJ zegt, niet over legaliseren beginnen zeiken, moeten WIJ luisteren ofwa? :lol:
Wa zit gij nu trouwens te wenen over 2-3 euro, triestigaard

Duvelke 15 maart 2006 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 1581867)

Word het maar gewoon, van hem moet je niet beter verwachten

Bhairav 15 maart 2006 16:25

We betalen wel belastingen die naar négers gaan op een of andere manier.
Négers, mensen... Dus we kunnen wel tegen een stootje.

jan hyoens 15 maart 2006 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 1581867)

Van iemand die zichzelf "de schoofzak" noemt komt dat nogal vreemd over!8)

duveltje382 15 maart 2006 16:36

Citaat:

8O leg dat eens uit ***** in de ogen?
Nooit van gehoord

Havana 15 maart 2006 16:37

Legalisatie moet er ooit van komen;
Er zijn veeeel mensen die soms een joint roken en GEEN KAT KWAAD DOEN !!

Trouwens, degenen die ze "pakken" met een plantage worden heus wel aangerekend voor hun stroomverbruik.

En Janneke,

Er zijn veeel meer zwartkijkers dan wiettelers hoor !! :lol:

Havana 15 maart 2006 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 1581568)

Ik betaal een serieuze duit* aan mijn autoverzekering, maar heb NOG NOOIT een accident gehad!!! Met mijn premie betalen ze andermans kosten !!!

Schandalig gewoon !!

* ietsje meer dan 2 �* 3 euro

Duvelke 15 maart 2006 17:02

het zal idd niet zo lang meer duren eer ze cannabis legaliseren. Als je ziet hoeveel mensen er hier op het forum al voor de legalisatie zijn..

Nynorsk 15 maart 2006 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1581985)
het zal idd niet zo lang meer duren eer ze cannabis legaliseren. Als je ziet hoeveel mensen er hier op het forum al voor de legalisatie zijn..

ja, politics, de representatie van de maatschappij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be