![]() |
Online enquête
Dag iedereen
Ik ben een student. Voor mijn eindwerk heb ik een enquête opgesteld. Zou u me willen helpen en deze enquête invullen aub? Het invullen duurt slechts enkele minuutjes, is ontspannend ;-) en u helpt er mij echt een stuk verder bij. Ik doe vooral een oproep naar 30-plussers, maar ook jongeren zijn zeker toegelaten! Via deze link kom je op de enquête terecht: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=10390&ln=ned Alvast vriendelijk bedankt! |
Ik zal er al eens aan beginnen zie! :)
|
Toch geen dobbel nicks hé:lol:
http://forum.politics.be/showthread....90#post1581890 Maar is ingevuld:) |
Is gebeurd.
|
Die vragen zijn veel te algemeen.
Een bedrijf, het woordje dat wel het meest terugkomt kan zo een breed gamma van organisaties bevatten, dat het onmogelijk is om in een korte meerkeuzevraag er een deftig antwoord op te geven. |
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Lijkt me wel een interessant onderzoek, aangezien ik al meerdere malen ondervonden heb hoe bedrijven misbruik maken van bepaalde gegevens of er veel te nonchalant mee omspringen.
Ik heb hier momenteel twee lopende zaken ivm bedrijven die mijn persoonsgegevens voor andere, commerciële doeleinden gebruikt hebben. Niet dat ik daar persoonlijk veel schade van ondervind, maar als niemand zo'n toestanden meldt wordt het alsmaar erger. Bedrijven kunnen zo veel geld slaan uit iets dat totaal onwettelijk is. Daar komt nog bij dat het aangeven van dergelijk misbruik zeer omslachtig is, het wordt tijd dat ons Freya daar eens werk van maakt. In ieder geval veel succes gewenst. |
Citaat:
ahja, merci voor de info, ik heb de zever die uit mijn mond liep afgekuist 8) |
Merci voor al die reacties ;-)
Sorry dat het nogal algemeen is, maar het onderzoek handelt dan ook over 'bedrijven in het algemeen', mocht ik voor elke sector een dergelijke vragenlijst moeten opstellen zou het een ellelange vragenlijst worden...en dat bespaar ik zowel jullie als mezelf. Vriendelijk bedankt aan iedereen die al heeft meegewerkt!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be