![]() |
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in een lang week-endje Antwerpen met democratische overnachting:
Overnachten op een 11m lang motorjacht in de jachthaven op de linkeroever. Slaapplaats voor 7 personen (twee persoonscabine / 1 ruim eenpersoonsbed in salon / 2 eenpersoonsbedden in de boeg + eventueel 2 (kinder)slaapplaatsen indien de tafel wordt omgebouwd. Kitchinette + ijskast Toilet + lavabo aan boord - douches in de jachthaven. De jachthaven ligt op wandelafstand van de voetgangerstunnel waarlangs men rechtstreeks in de Antwerpse oude stad terechtkomt. Restaurant + bars in de jachthaven Zicht op de oude binnenstad (= overzijde Schelde) ![]() NIET OM MEE TE VAREN! enkel overnachten! Prijs : tot 2 personen: 25 euro per nacht tot 4 personen: 30 euro per nacht tot 7 personen : 40 euro per nacht. Wel eigen slaapgerief (slaapzak of lakens) meebrengen! Anders komt er nog een toelage bij voor lakens. ik was dat altijd al vergeten te zeggen. Reserveren via pm aub! |
Citaat:
Nu is het extra goedkoop in de granaat-buurt. |
ik zou willen reserveren
|
Nu krijg je 25 euro als je er een volledige nacht durft te verblijven.
Ge moet wel uwe eigen body bag meebrengen. |
Citaat:
is wel praktisch voor als ik eens wat gasten op bezoek heb tegelijk. |
Dat lijkt interessant.
Is het jouw boot, of ben je tussenpersoon? |
Citaat:
Keirustig en jij woont daar in de buurt ? Hier klopt ergens iets niet, maar ik weet echt niet wat. :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
heb je nog eens gemogen? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
"ondemocratisch" overnachten, dat is bij Dewinter thuis op de zetel slapen ?
|
Citaat:
|
Ik las eerst 'democratie in Antwerpen'. :lol:
|
Op de molotovse baan kunt ge ook goed eten en drinken bij achmed de scherpschutter.
|
Citaat:
Maar ach zo, hier zitten allemaal vlaamse zuurpruimen die nooit mogen van hun madammekes. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Zie eerst wel of James Cook of Gert Verhulst niet in uw bed liggen.
|
Citaat:
Of het op u is, is een andere zaak he. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be