![]() |
dief wordt zomaar op het internet gezet !!
za 18/03/06 - Een muziekwinkel uit Deinze heeft de naam en het adres van een dief op zijn website gezet. De eigenaar vindt niet dat hij daarmee het recht op privacy schendt.
De werknemers van de muziekwinkel betrapten de dief toen hij vorige week een drumcomputer stal. Ze konden hem na een achtervolging overmeesteren en uitleveren aan de politie. Volgens eigenaar Patrick Piens was het de vierde keer dat dezelfde man een diefstal pleegde in zijn winkel. Hij heeft nu de naam en het adres van de dief op het internet gezet. "Onze website is een nieuwsmedium om aan onze klanten nieuws over onze zaak mee te delen. Een dief op heterdaad betrappen is geen normale situatie en vinden wij een belangrijk feit." "Het is niet onze bedoeling om zijn privacy te schenden. Wij willen hiermee laten zien dat wij veel geïnvesteerd hebben in beveiliging en dat het werkt, want we hebben de dief zo betrapt." Vorig jaar toonde een fotograaf uit Leuven in zijn winkel ook al foto's van betrapte dieven. Maar hij kreeg wel een boete voor het schenden van de privacy. bron vrt nieuws http://www.piens.be/news/detail_nl.l...AD8COGH261551C |
ik vraag mij af of dit legaal is
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ps.be/index.cfm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja lol, hij citeerde mij, maar hij sprak jou aan. gekke jongen die chipie :-)
|
Chipie Flipt,duveltje,duvelke??????:)
|
Citaat:
|
Citaat:
------------ is het dan legaal om te stelen ???? Groetjes |
Ernsig Bericht,chipie Is Ziek En Heeft Verzorging Nodig Steun Chipie:rekening 000.004.0078 Alle Giften Zijn Fiscaal Aftrekbaar!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
de link die je trouwens weergaf, is van de fbi. FBI (wrs weet je dit wel) is in de verenigde staten. ander land, andere wetten :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be