Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   VRT over de grens tussen democratie en dictatuur... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46984)

oz457 19 maart 2006 21:07

VRT over de grens tussen democratie en dictatuur...

Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar die spot 8O over 60 jaar sociale zekerheid is voor mij over de scheef (canvas). Dit is echte staatspropaganda en dat juist na een reportage over Milosevic. Het valt echt op.:oops:

Vlaanderen Boven 19 maart 2006 21:20

Wat was er dan mee?

Manuel* 19 maart 2006 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oz457 (Bericht 1587823)
Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar die spot 8O over 60 jaar sociale zekerheid is voor mij over de scheef (canvas). Dit is echte staatspropaganda en dat juist na een reportage over Milosevic. Het valt echt op.:oops:

Heeft uw televisietoestel geen aan/uit-knop?

Frodo 19 maart 2006 22:11

In plaats van geld te verkwisten aan reclamespots voor sociale zekerheid, zouden ze beter wat meer geld in de sociale zekerheid steken :lol:

Pollebru 19 maart 2006 22:12

Wat zijn ze hier weer lief voor elkaar.

mulder7 19 maart 2006 22:17

Citaat:

Pure ironie inderdaad dat Panorama Milosevic' regime blootlegt, onder meer betreffende de propaganda via de staatstelevisie. Zouden ze wel beseffen dat hetzelfde zowat volledig op de VRT van toepassing is?

Jazeker 20 maart 2006 01:31

Ja maar, het is hier reeds gezegd. Staatspropaganda is geen enkel probleem. Er is steeds een aan/uit knop en je kan ook geen krant kopen. Alles in orde, doorlopen alpha en beta mannetjes. Hier is niets te zien. Alles in orde, doorlopen alpha en beta mannetjes. Hier is niets te zien. Alles in orde, doorlopen alpha en beta mannetjes. Hier is niets te zien.........

Havana 20 maart 2006 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mulder7 (Bericht 1587967)
Pure ironie inderdaad dat Panorama Milosevic' regime blootlegt, onder meer betreffende de propaganda via de staatstelevisie. Zouden ze wel beseffen dat hetzelfde zowat volledig op de VRT van toepassing is?

Hier overdrijf je. De propaganda die Milosevic via de televisie voerde is in de verste verte niet te vergelijken met de uitzendingen van de Vrt, die meer gematigd zijn.

lombas 20 maart 2006 11:36

Splits de VRT! NU!

:D

Mitgard 20 maart 2006 11:43

ik vind die reclamespot erg goed en de nagel op de kop.
we mogen best fier zijn om onze SZ. onze maatschappij is dan ook heel wat humaner en beschaafder dan die kapitalistische jungle van de yanks.

natuurlijk moet verzuurd rechts hieromtrent zijn gebruikelijke gezeik afdraaien, zoals ze dat met alles doet waar de overheid iets mee te maken heeft.
want we leven toch in een communstische dictatuur nietwaar? we worden toch zeker toch allemaal monddood gemaakt en onderdrukt door de koning en manneke pis, tis hier toch en ware hel om te wonen in deze maffiastaat en blablabla... gemakshalve op goebbelsiaanse wijze op 'repeat' gezet in de nationalistische en VB-rioolpropaganda.

LeMmOnN 20 maart 2006 11:55

Citaat:

Splintster - balk-verhaaltje :twisted:

De VRT is blind voor eigen commi-trekjes

alberto 20 maart 2006 11:57

Die reclamespot over de rsz dat betekent voor mij zo goed als zeggen kom allemaal naar België, ook al draag je niets af aan de rsz je wordt hier bijna gratis geholpen, de mensen die hier werken zullen wel voor u zorgen die moeten maar betalen, ze moeten maar zo lomp niet zijn dat ze gaan werken, de onozelaars, lang leve de rsz vooral als je er niet aan bijdraagt.

PelgrimForever 20 maart 2006 12:00

Citaat:

En toch zal het mij ontgaan zijn ...
Mja, ik heb de goeie gewoonte in m'n huis rond te krossen tussen
2 programma's in, ik heb Panorama bekeken (ik kan me niet meer herinneren
als ik aansluitend Overleven heb gezien :oops: )

Dus vertel eens wat er op je lever ligt met die spot ?

lombas 20 maart 2006 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1588319)
we mogen best fier zijn om onze SZ. onze maatschappij is dan ook heel wat humaner en beschaafder dan die kapitalistische jungle van de yanks.

natuurlijk moet verzuurd rechts hieromtrent zijn gebruikelijke gezeik afdraaien, zoals ze dat met alles doet waar de overheid iets mee te maken heeft.
want we leven toch in een communstische dictatuur nietwaar? we worden toch zeker toch allemaal monddood gemaakt en onderdrukt door de koning en manneke pis, tis hier toch en ware hel om te wonen in deze maffiastaat en blablabla... gemakshalve op goebbelsiaanse wijze op 'repeat' gezet in de nationalistische en VB-rioolpropaganda.

Nu vind ik de koning niet zo bedreigend, dan wel de vertegenwoordiging van een ondemocratisch instituut.

PelgrimForever 20 maart 2006 12:02

Citaat:

Nog zo ene die nog aan z'n duim zuigt,
oei, sorry, uit z'n duim zuigt,
nu ja, het een heeft wat weg van het ander ...

Ik heb nog niets gemerkt van systematische manipulatie van het nieuws ...
Wees gerust dat de geschreven onafhankelijke pers er vol van zou staan,
maar, eeuch, nope, niks te zien daar ;-)

PelgrimForever 20 maart 2006 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1588311)
Splits de VRT! NU!

:D

tv1, sportza, canvas, ketnet, ...

genoeg gesplitst ? :-D

PelgrimForever 20 maart 2006 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1588319)

extreem rechts en realisme heeft nog nooit goed samengegaan :rofl:

Ben heel benieuwd wat ze hierop weer zullen uitvinden :oops: :-)

PelgrimForever 20 maart 2006 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 1588337)
Die reclamespot over de rsz dat betekent voor mij zo goed als zeggen kom allemaal naar België, ook al draag je niets af aan de rsz je wordt hier bijna gratis geholpen, de mensen die hier werken zullen wel voor u zorgen die moeten maar betalen, ze moeten maar zo lomp niet zijn dat ze gaan werken, de onozelaars, lang leve de rsz vooral als je er niet aan bijdraagt.

Uiteraaaaaard ! :rofl:

Vooral da ze canvas ontvangen in N.Afrika en het midden oosten,
en er nog nederlands spreken ook :-D

Gratis reclame in het nederlands,
en een paar post verder kakken da ze geen nederlands kunnen ? :rofl:

Geniaal alberto !

Havana 20 maart 2006 12:16

Die spot vertelt toch de waarheid. Of vergis ik me?

alberto 20 maart 2006 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever (Bericht 1588350)
Uiteraaaaaard ! :rofl:

Vooral da ze canvas ontvangen in N.Afrika en het midden oosten,
en er nog nederlands spreken ook :-D

Gratis reclame in het nederlands,
en een paar post verder kakken da ze geen nederlands kunnen ? :rofl:
Geniaal alberto !

Ja lach maar.
Hoeveel N.Afrikanen zijn hier al in België, en ieder jaar gaan ze terug om de familie te bezoeken, den tam tam doet zijn werk, blijkbaar is dat bij sommigen nog niet doorgedrongen.
Van mij mogen ze de rsz privatiseren, ik ga wel een verzekering aan, het zal rap gedaan zijn met profiteren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be