Herr Flick |
20 maart 2006 13:34 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torenvalk
(Bericht 1588048)
Zoals in zovele welvarende Europese landen is men ook in Duitsland tot het besef gekomen dat de pensioenen in de toekomst niet meer kunnen gegarandeerd worden door toedoen van de voortschrijdende vergrijzing.
Te weinig actieve personen dragen immers hun steentje bij voor de pensioenkas van steeds meer gepensioneerden.
Daarom lanceerde men een wetsvoorstel om het pensioen van alle mensen die met opzet besloten kinderloos te blijven te HALVEREN. (de andere pensioenen kunnen dan intact blijven). Zelf vind ik dit een schitterend en werkbaar voorstel te meer daar het de homo-gemeenschap zal doen inzien dat hun abjecte en egoistische levensstijl ten zeerste af te keuren valt.
Ik ben er vast van overtuigd dat eenmaal deze wet in Duitsland zal worden aangenomen zij in heel Europa navolging zal krijgen.
|
Als ik dan in Duitsland zou wonen en de staat maakte die beslissing dan betaalde ik de volgende maand nog slechts de helft aan belasting omwille van volgende redenen :
Als kinderloze, heb ik geen kinderbijslag vandoen, moet ik geen dure scholen hebben, heb ik geen schoolbus vandoen heb ik geen speeltuinen en speelpleintjes van doen, heb ik geen unief vandoen, heb ik geen sportinfrastructuur voor kinderen vandoen, heb ik ook geen recht op allerhande subsidies als geboortepremies, creshes enz...
Doe ik meer geld op aan consumptiegoederen en sponser ik dus de staat meer door te consumeren, als dat ik geld kost aan diezelfde staat om te helpen bij het opvoeden van mijn kinderen.
ik zal zelf volledig stoppen met sociale bijslag te betalen, als ik zelf voor mijn pensioen en ziekteverzekering mag zorgen, ...
Dus ze doen maar.
|