![]() |
Wie gelooft hier in?
![]() |
voor 15 euro per uur wil ik daar wel in geloven.
|
Ik geloof niet in die foto maar ik denk wel dat ze bestaan, teveel mensen hebben ze al gezien, de bewijzen zijn enorm groot.
Of ze bestuurd worden door aliens of mensen dat is een andere zaak. |
het is plausibel
als het waar is dan moet het zijn dat ze ver op ons vooruit zijn en in dat geval zijn ze in staat ons in een oogwenk te vernietigen. maar als ze voor staan op ons dan zullen ze ook in hun morele ontwikkeling voorstaan - en dus kunnen we op onze beide oren slapen. |
Citaat:
|
Photoshop, en nog geen klein betteke.
|
De UFO's die Belgie in de ban hielden in 1990:
![]() ![]() A unique and beautiful craft, extensively photographed by Ed Walters in the '60s. ![]() ![]() ![]() Mexico, Ocotlan, Jaslico. ![]() Mexico, Ocotlan, Jaslico. [SIZE=3] ![]() Battle of Los Angeles, CA. 1942. A UFO is kept in lights from the ground when flying over Los Angeles in 1942.[/SIZE] |
Zeg, die aliens hebben ook nogal een technologische revolutie op vijftig jaar tijd hein?
Heel hun vloot is pessies gemoderniseerd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een alien
ich bin ein berliner ich bin laden |
Citaat:
Maar jullie voorzitter trekt die er nie wat op:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een brief uit 1954 van Gerald Light aan Meade Layne, (director of Borderland Sciences Research Associates (now Foundation))
Citaat:
|
Citaat:
[/SIZE] ![]() ![]() Foto archief GVA.[/SIZE] |
Die vuil aliens komen hier van onzen dop profiteren. Allemaal den trein op en terugsturen naar hun eigen planeet !
|
de vraag is: moeten we onze grenzen openzetten voor arbeiders van andere planeten en melkwegstelsels?
en hoe liggen de loonkosten ginder? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be