![]() |
Holebi-adoptie
Tijdens de holebi-commissie deze ochtend werd de tekst voorgesteld die Jong & VLOTT heeft voorbereid voor het congres van maandag omtrent het standpunt dat VLOTT inneemt ten opzichte van holebi-adoptie, van dewelke de stemming binnen enkele weken in de Senaat zal doorgaan.
In bijlage daarvoor het document. Krachtlijnen: Citaat:
Ter uwer dienst, - Nationaal ledencommissaris www.jongenvlott.org |
Ik weet het, wééral, maja...
|
ik ben blij dat te horen
|
Voor wanneer het huwelijk tussen pedofielen en kinderen?
|
Citaat:
|
Leuk om dit te lezen.
|
Citaat:
|
Ik ben verheugd dat Jong en Vlott zich zeer ethisch-liberaal presenteert, maar of Oud en Vlott dat tactisch zo'n goed idee gaan vinden?
|
Tsja, ik vraag me ook af waarom Jong & VLOTT in hemelsnaam samenwerkt met het VB? Als je een vergelijking maakt qua "ideologie" en standpunten gelijken ze even goed op elkaar als zwart en wit. Ik zie Jong & VLOTT dan ook eerder samenwerken met Vivant, logisch gezien.
|
Citaat:
Wat een geslaagde vergelijking... :roll: |
Ik vind het wel jammer dat VLOTT niet spreekt over een prioritair statuut voor hetero-koppels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Ik ben er zo één die vindt dat het belangrijkste is dat kinderen liefde en respect krijgen en het daarbij niet uitmaakt of dat komt van één moeder, twee vaders, een moeder en een vader, twee vaders en een moeder, drie moeders, enz... Wie stelt nu het kind voorop, hij die een omgeving met liefde voor het kind het belangrijkst vindt of hij die belang hecht aan de "samenstelling van de ouders" (Wat zeg ik dat toch weer mooi, ik kan even het juiste woord niet vinden :lol:) ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be