![]() |
Nationale Unie: website ooit gehacked?
Ik ben een beetje info aan het zoeken over de NU van onze goede vriend Rudy Van Nespen. Wat doet iedere normale mens dan? Google...
Google geeft bij de zoektermen "Nationale Unie" als eerste pagina de website van de NU, http://www.nationaleunie.be . Maar de titel ziet er maar raar uit: Patriotic Hackers. Klikken op de link geeft de normale hoofdpagina. Klikken op de cache geeft dit: Patriotic Hackers FreeBSD r0x :] Em Kurdim KURD! irc.gigachat.net #kurdhack Kan het zijn dat deze hack ooit hier al besproken is geweest? |
Inderdaad, onze website is inderdaad een tijdje geleden gehackt geweest.
We hebben dat intussen verholpen, maar het kan dat google dit nog in zijn gecachete paginas heeft staan. Intussen bedankt voor de interesse, maar qua politiek is het nu erg stil bij ons. We komen NIET op bij de volgende verkiezing en beraden ons nog over de verdere toekomst. Groeten, Rudy Van Nespen |
Even rondgezien op uw site Rudy, en ik ben het volgende tegengekomen:
Citaat:
|
Het lef om op te roepen om op een meer gelijkgezinde partij te stemmen ontbrak dan weer...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom geven wij de voorkeur aan een partij die dat allemaal wel is en die echt iets kunnen veranderen in Antwerpen: VB-VLOTT |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik verwacht meer veranderingen uit hun kamp, dan dat van de traditionele partijen, die nu de dienst uitmaken. |
En geloof me vrij: vanuit gemeentelijk vlak zal je geen unitarisme kunnen bewerkstelligen (zeker als je weet dat NU voor provinciaal federalisme is).
|
Daar gaat het niet om, maar als je bv Morel hoort verkondigen dat haar éérste beleidsdaad als VB-burgemeester zou zijn om alle foto's van de koninklijke familie, alle Belgische vlaggen en alles wat naar België verwijst, te verwijderen... dan stel ik me vragen bij de Belgischgezindheid van NU.
|
off topic:
Heeft die (Franstalige) rechter z'n vonnis al geveld in die BUBmedia-zaak? |
Nog niet, we verwachten de uitspraak binnenkort. Welke taal deze Brusselse rechter spreekt is van geen belang.
|
Citaat:
Tja Patriot, om het met de woorden van Nello te zeggen: ;-) Oorspronkelijk bericht door Nello tja, sommige mensen zien het licht minder snel, maar uiteindelijk komen ze toch bij dé toekomstpartij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be