Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Nationale Unie: website ooit gehacked? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=47141)

Tantist 25 maart 2006 10:23

Nationale Unie: website ooit gehacked?

Ik ben een beetje info aan het zoeken over de NU van onze goede vriend Rudy Van Nespen. Wat doet iedere normale mens dan? Google...

Google geeft bij de zoektermen "Nationale Unie" als eerste pagina de website van de NU, http://www.nationaleunie.be . Maar de titel ziet er maar raar uit: Patriotic Hackers. Klikken op de link geeft de normale hoofdpagina. Klikken op de cache geeft dit:

Patriotic Hackers

FreeBSD r0x :]

Em Kurdim KURD!

irc.gigachat.net #kurdhack

Kan het zijn dat deze hack ooit hier al besproken is geweest?

Rudy Van Nespen 29 maart 2006 10:15

Inderdaad, onze website is inderdaad een tijdje geleden gehackt geweest.

We hebben dat intussen verholpen, maar het kan dat google dit nog in zijn gecachete paginas heeft staan.

Intussen bedankt voor de interesse, maar qua politiek is het nu erg stil bij ons. We komen NIET op bij de volgende verkiezing en beraden ons nog over de verdere toekomst.

Groeten,

Rudy Van Nespen

vercetti 29 maart 2006 12:00

Even rondgezien op uw site Rudy, en ik ben het volgende tegengekomen:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NU
Bij de Nationale Unie zijn we ervan overtuigd dat Antwerpen nood heeft aan een totaal ander beleid.
Gezien dit van de traditionele partijen niet mag verwacht worden, adviseren wij U, de kiezer, om te kiezen voor het kartel "Vlaams Belang - VLOTT".

We doen dit niet vanuit sympathie voor het Vlaams Belang, waarvan het separatistische discours haaks staat op onze denkbeelden, maar wel vanuit een oprechte bekommernis voor de toekomst van de Stad Antwerpen.

Hier is wel lef voor nodig: een belgiscistische partij die aan zijn kiezers advies geeft om voor een separatistische partij te stemmen. Dat zie ik de bub niet zo direct doen. Chapeau!

Patriot! 29 maart 2006 12:16

Het lef om op te roepen om op een meer gelijkgezinde partij te stemmen ontbrak dan weer...

Distel 29 maart 2006 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1601921)
Het lef om op te roepen om op een meer gelijkgezinde partij te stemmen ontbrak dan weer...

Het gaat over een totaal ander beleid voor Antwerpen. En dat kan maar door druk te zetten op de machtshebber. VB stemmen dus. De BUB is enkel groot genoeg in machtshonger en ego.

Tantist 29 maart 2006 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1601711)
Inderdaad, onze website is inderdaad een tijdje geleden gehackt geweest.

We hebben dat intussen verholpen, maar het kan dat google dit nog in zijn gecachete paginas heeft staan.

Intussen bedankt voor de interesse, maar qua politiek is het nu erg stil bij ons. We komen NIET op bij de volgende verkiezing en beraden ons nog over de verdere toekomst.

Groeten,

Rudy Van Nespen

Allez, weer ne hacker die iets op zijn palmares kan schrijven.

Tantist 29 maart 2006 12:55

Citaat:

Op lokaal niveau is het separatistische thema van geen belang. NU lijkt me, afzonderlijk van de tegenstelling Vlaams-Belgisch, meer op VB te lijken dan op BUB. Nu, ik begrijp de frustratie hoor...

Rudy Van Nespen 29 maart 2006 14:16

Citaat:

Als U realistisch bent, Patriot, dan weet U ook dat de BUB niet bij machte is om in Antwerpen iets te veranderen: daar is uw partij nog niet groot en volwassen genoeg voor.

Daarom geven wij de voorkeur aan een partij die dat allemaal wel is en die echt iets kunnen veranderen in Antwerpen: VB-VLOTT

Kim 29 maart 2006 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1602151)
Daarom geven wij de voorkeur aan een partij die dat allemaal wel is en die echt iets kunnen veranderen in Antwerpen: VB-VLOTT

Veranderen kunnen ze zeker, maar of het daarom ook beter gaat worden...

Rudy Van Nespen 29 maart 2006 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1602227)
Veranderen kunnen ze zeker, maar of het daarom ook beter gaat worden...

Dat moeten we afwachten, Kim.
Maar ik verwacht meer veranderingen uit hun kamp, dan dat van de traditionele partijen, die nu de dienst uitmaken.

Tantist 30 maart 2006 13:08

En geloof me vrij: vanuit gemeentelijk vlak zal je geen unitarisme kunnen bewerkstelligen (zeker als je weet dat NU voor provinciaal federalisme is).

Patriot! 3 april 2006 15:49

Daar gaat het niet om, maar als je bv Morel hoort verkondigen dat haar éérste beleidsdaad als VB-burgemeester zou zijn om alle foto's van de koninklijke familie, alle Belgische vlaggen en alles wat naar België verwijst, te verwijderen... dan stel ik me vragen bij de Belgischgezindheid van NU.

Xenon 3 april 2006 16:29

off topic:

Heeft die (Franstalige) rechter z'n vonnis al geveld in die BUBmedia-zaak?

Patriot! 4 april 2006 11:43

Nog niet, we verwachten de uitspraak binnenkort. Welke taal deze Brusselse rechter spreekt is van geen belang.

daiwa 4 april 2006 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1615682)
Daar gaat het niet om, maar als je bv Morel hoort verkondigen dat haar éérste beleidsdaad als VB-burgemeester zou zijn om alle foto's van de koninklijke familie, alle Belgische vlaggen en alles wat naar België verwijst, te verwijderen... dan stel ik me vragen bij de Belgischgezindheid van NU.

Tja Patriot, om het met de woorden van Nello te zeggen: ;-)

Oorspronkelijk bericht door Nello
tja, sommige mensen zien het licht minder snel, maar uiteindelijk komen ze toch bij dé toekomstpartij

Xenon 4 april 2006 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1616954)
Nog niet, we verwachten de uitspraak binnenkort. Welke taal deze Brusselse rechter spreekt is van geen belang.

Wie zijn eigenlijk de gedaagde partijen in de zaak? VRT en RTBF?

Tantist 4 april 2006 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1615682)

Jaja, BUB kiest voor inhoud

Tantist 4 april 2006 15:55

Citaat:

Ik verwed er een bak op dat we hier niets van gaan horen van BUB-zijde. Niet op het forum en niet op uw website. Als we het al te weten komen, zal het van derden zijn. Wedden?

John Stufflebeam 4 april 2006 20:45

Citaat:

Ah, dus jullie hebben dus de zaak op de Franse taalrol laten plaatsen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be