![]() |
Onleefbaar België : Zwaar gewapende tieners terroriseren Brussel ( Glocks & Magnums)
Gewapende tieners terroriseren Brussel
![]() De federale gerechtelijke politie pakt steeds meer minderjarigen op die in Brussel zware hold-ups pleegden. Sinds januari telde het gerecht 121 overvallen, doorgaans op weerloze slachtoffers. De frappante stijging van het aantal hold-ups gepleegd door minderjarigen dateert van de eindejaarsperiode en blijft crescendo gaan. Met Glocks en Magnums overvallen tieners nachtwinkeliers, kruideniers, apothekers en hotelreceptionistes. Laatste Nieuws ![]() Die kanker zet zit door in heel België ! Tijd voor een nieuwe bekwame regering ! Geloven jullie mij nu nog niet ? ( grote steden... ) |
Welkom op mijn negeerlijst
|
Citaat:
|
Citaat:
Seut. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Na de affaire Erdal , die nu in Cyprus op vakantie is , nog altijd van mening dat Dewael en die PS-vrouw bekwaam zijn ? Dit zouden ze dus wel kunnen
aanpakken ? hihihihihi |
Citaat:
|
Binnenkort krijgen we een nieuw TV-programma. Drie deelnemers moet om ter langst in Brussel rondlopen zonder overvallen te worden. Eerst per koppel dan alleen en de finale 's nachts natuurlijk. De meeste punten vallen te verdienen op de gevaarlijkste plaatsen uiteraard. GSM mag, wapens niet en een kogelvrije vest is verplicht.
Gegarandeerde kijkcijfers. Paulus. |
Citaat:
moest ik het daar voor het zeggen hebben... ik viel viel er binnen en zocht tot ik ze had... zo groot is dat eiland nu ook niet zeker :twisted: |
Citaat:
|
Brussel is één grote multicriminele mislukking....
Probleem is dat de brusselse olievlek uitbreidt. |
Vrij wapenbezet en geregulariseerde wapendracht zijn volgens mij de enige opties om de individuele vrijheid garrant te stellen tegen de repressieve overheid en de bendes die van de overheid vrij spel krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook hier dus: www.a-human-right.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be