![]() |
Groot-Nederlandse forummeeting?
Het valt me op dat er meer en meer Noord-Nederlanders op dit forum beginnen posten. Het valt me ook op dat het al een hele tijd geleden is dat er een forummeeting is geweest.
Misschien kunnen de twee opvallendheden eens samen vallen? Misschien kunnen we over een aantal maanden (want volgende week of zo, daar komt niets van) eens een Groot-Nederlandse forummeeting organiseren? Natuurlijk maar een voorstel, altijd tegenvoorstellen welkom. Maar wat dachten jullie van een bezoek aan de abdij van Koningshoeven nabij Tilburg, Noord-Brabant? Daar wordt de Neerlandse trappist La Trappe gebrouwen. Dat lijkt me een ideale plaats waar tradities uit Noord en Zuid samenkomen en bovendien is het te doen voor zowel de Ollanders als de Pelgen. Wat moet er gedaan worden?
|
PS: het is niet de bedoeling om enkel Groot-Nederlanders te verzamelen. Gewoon het concept van de meeting he... Belgicisten zijn ook welkom, vooral de brave dan. ;-)
|
<reclame>
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() </reclame> |
Tilburg is hoe ver met de trein uit Antwerpen ongeveer?
Alleszins, goed idee en succes ermee. |
Citaat:
|
Mja, dat gaat nog net.
|
Citaat:
|
Idem hier, maar ik ga niet helemaal naar Tilburg afzakken voor drie man en een paardekop... ;)
|
Wat zouden ze doen op zo'n meeting? Wedstrijd wiens broek het hoogst is opgetrokken? Wie heeft de meest vooruitstekende kinnebak? Wie is er op de koop toe de zuiverste Ariër?
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toevallig waren Egidius en ik ook een forummeeting aan het plannen. Dus: Ja, wij doen mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Even voorstellen: april: te vroeg om te regelen mei: lastig voor de arme studenten onder ons juni: zeker lastig voor de studenten (al denk ik dat enkel Kim nog leert, of vergis ik me?) juli: te doen, maar kans op veel vakanties augustus: idem september: zo lang nog? Mei is misschien nog de beste keus. Wat dachten jullie van 20 mei? |
Citaat:
20 mei moet ik helaas forfait geven, ik heb al iets gepland die dag (en Garfield kan dat bevestigen! :)). |
Citaat:
|
als kim niet gaat ga ik ook niet.
|
Citaat:
En 13 mei Kim, zou dat beter gaan? |
Citaat:
13 mei zou gaan voor mij. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be