![]() |
Irak: doodseskaders liquideren homoseksuelen
Citaat:
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik het ergste vind. Het systematisch vermoorden van holebi's of de Amerikanen die ermee lachen. |
Irak is een echt vredesparadijs geworden.
|
Antoon zal nu wel effe ver weg zijn.
|
Ayatolla Al-Sistani is een erg machtig man die de vredelievende pro-westerse krantenverkoper op de hoek kan omtoveren met een vingerknip in een bloeddorstige Jehadi.
En das een profiel waar de Westerse inlichtingen-diensten totaal niet overweg mee kunnen. Dus liefst maar die kerel te vriend houden. Trouwens, ik zie niet wat de Amerikanen daar mee te maken hebben. Iraq is een souvereign land. Onze Amerikaanse vrienden zijn er om te helpen de vrede te bewaren. Wat er gedaan wordt tijdens die vrede, is een interne zaak van het Irakese volk. |
Man, ben ik blij dat Irak duizenden kilometers van hier ligt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[SIZE=1]
Citaat:
Citaat:
Elke islamiet die word afgemaakt Homo Zwart Wit speelt geen rol!! :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, duidelijk de schuld van die vieze Amerikanen. Ik weet niet hoe, maar toch is het hun schuld!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsjeblief zeg, en als ze iets zouden doen zijn het weer imperialistische fascisten die hun wil aan iedereen willen opleggen.
Ik ben niet voor de bezetting van Irak of zelfs maar pro-Amerikaans, maar voor sommige mensen kunnen de VS nu eens nooit iets goed doen. Belachelijk. |
Citaat:
|
DE meeste mensen die vermoord worden in Irak zijn Moslims en die worden bovendien door Moslims vermoord, "ze" zouden er beter mee stoppen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het niet gebeuren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be