![]() |
De meest waardeloze forumgang(st)er op politics.be
Een van onze collega's stelde dit in een of andere draad voor. Het is eigenlijk een tegengif voor andere ook niet toegelaten scheldtirade's,
die we hier helaas soms zien. Iedereen maakt zich al eens kwaad over pertinent onbegrip jaren erbij sleurderij en andere ergerlijke hersenkronkels. Laat de koeien en de kalveren los ! Zelfcensuur : wat is het stomte dat er volgens U hier ooit gedebiteerd is door vriend en vijand ? Ziehier een schandpaal om hem of haar aan vast te nagelen ! |
De schizofrene Raven.
|
Niemand.
|
Brugge Veilig en Leefbaar, ericferemans, ...
Dat soort idioten. |
Lombas schreef niemand.. & ik heb die ook op mijn negeerlijst staan;
maar ik heb toch soms goesting tegen iemand te zeggen om wat meer te lezen of terug naar school te gaan. |
Wat een waardeloze vraagstelling.
Voor wie het nog niet moest doorhebben, heel dit forum is compleet waardeloos, mezelf uitgezonderd uiteraard. |
Citaat:
|
Volgens mij gaat deze draad op den duur echt grappig worden :D
|
Citaat:
|
Ik heb met niemand echt problemen, ik erger me soms wel aan bepaalde personen maar ik ben zelf dan weer een bron van ergernis voor anderen (kwestie van het evenwicht te bewaren he! ;)).
|
Ik erger mij nogal aan hokjesdenkers. Of ze nu 'links' of 'rechts' zijn.
|
Het leuke aan zo'n forum is juist die verscheidenheid aan forumgangers.
Tuurlijk zitten er nen hoop tussen die geen deftige discussie kunnen voeren, maar daar maak ik me niet druk in. Leuk om mee te spelen zo'n mannen. De meest waardeloze forumganger is voor mij dus degene die het meest op andere forumgangers ligt te kappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lombas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het regent, ik kom u morgen niet halen! Fiets maar op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be