![]() |
In de Lage Landen (compilatie) was een stukje te zien over het volkslied. Alle Vlamingen gingen snel over op het "tet tet tettet" of "pom pom pompom" of "lalalaa".
Zelfs tot 3 maal toe kwam men op "O heilig land der Vlaanderen" (hahaha :lol: ) De Nederlanders daarentegen konden allemaal hun volkslied zingen (zij het niet allemaal even toonvast, maar wie zonder zonde is, werpe de eerste steen (en ik zing VALS)). Nog maar eens een bewijs dat dit land geen echte vaderlandsliefde kent... |
Citaat:
Trek uw ogen open, en zet den tv op, dat is al wat ik u zeg. :( Wat baten kaars ende bril... |
Citaat:
Citaat:
|
Het nieuws :wink:
Of nee, kijk maar niet... slecht voor je hart :wink: :lol: |
Ik zit er ook net naar te kijken. Verbazend eigenlijk dat zoveel Nederlanders toch het volkslied kennen, terwijl het op lang niet alle scholen wordt geleerd. Blijkbaar zijn er toch veel mensen die het zelf leren.
Trouwens, w.b. die aflevering over de politiek: die Vlaamse presentatrice beweerde dat Brussel in 1815 Franstalig was toen Willem I daar in het Nederlands de eed aflegde als Koning... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
whahahahahahahaha *effe ademhalen* whahahahahaha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mens toch... |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom start je een topic over iets dat iedereen wel weet? De Nederlanders zijn extremer in hun uitingen van Vaderlandslievend als de Belgen... SO F*CKING WHAT? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is anders wel duidelijk dat het bij ons veel minder is (gelukkig, als je die oranjegekte ziet... :roll: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be