![]() |
Is de Vlaming content?
Content of niet content?
Niet vergeten te zeggen waarom... |
Ik ben content. Ik heb genoeg en lekker eten, werk dat ik graag doe, genoeg vrije tijd en slaap 's nachts uitermate goed.
|
Citaat:
|
8O ik heb 22 jaar gewerkt en wegens herstructurering raak ik dit, in juni kwijt.
Ik heb een herziening van de belastingen, 2001,2002,2003. Doordat ik nog met een schuld sta bij de belastingen kan ik m'n hypothecaire lening niet herschrijven, zodanig liggen de verbouwingen stil en woon ik in een half huis. Als je ergens om hulp of inlichtingen vraagt wordt je als idioot of misdadiger behandeld. (Want dat is eigenaardig,vanaf het moment dat je in financiele problemen geraakt ben je een misdadiger, uitschot, ....een outlaw.) :? Nee .....echt content ben ik niet nee. :-D Gelukkig wel das iets anders,dank zij m'n schat van een vrouwtje, en m'n kindjes. |
Je m'en fou de tes polls mec... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, ik ook niet hoor. |
Citaat:
Ach, onschuldige forum-grapjes... Heb je iets tegen nieuwe records? Dan is er toch iets waarmee je niet content bent... Ik ben niet zo zelfvoldaaan, dat ik zou ik proberen twee bladzijden te monopoliseren... |
Ik ben evenzeer uitermate content. Heb alles.
Neemt niet weg dat ik hier radicale verandering wil zien in België :D |
Citaat:
Die aan diegenen die bijna niks hebben de minimale rest ontneemt, dacht ik zo? |
Citaat:
|
Een snelreflexie:
Ik zit goed in mijn vel, maar mijn vel is niet goed meer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be