![]() |
Bartje Somers zit tegenwoordig op Temsamani
Dat Bart Somers weg is bij zijn madam is geen nieuws meer.
Wel nieuws is dat Somers tegenwoordig samenhokt met de geïmporteerde Anissa Temsamani - u weet wel, de gepantenteerde leugenares van de sossen. Er zijn zelfs geruchten als zou Temsamani de overstap naar de VLD maken. Bron V.A. |
1 Bijlage(n)
:lol: :lol: :lol:
VLD en verborgen affaires Dag Allemaal weigert vuile was VLD-Ruk Daems en PS ster buiten te zetten : http://www.hetvolk.be/Article/Detail...cleID=GL9Q6DJM |
Citaat:
Ik ben zeker dat de VB'ers op dit forum nu op dezelfde manier zullen reageren als vorige week, toen er geroddeld werd over de vrouw van de VB-voorzitter. :-) |
Citaat:
Rukkertje Daems? :lol: :lol: :lol: |
Ja, waw, wat een geluk dat je dat gepost hebt hier en zo, stel je voor dat ik over politiek wou discussiëren zonder deze informatie zeg.
|
Citaat:
Vozen André? Vette Achterhesp? |
Laat iedereen z'n pleziertje toch hebben...
Erger is als ze geen goed werk leveren op politiek niveau. Het ergst is , en dan enkel voor zich zelf persoonlijk, als ze op beide niveau's falen..8) |
Citaat:
Dit wordt ongetwijfeld de beste bijdrage in dit topic. |
Citaat:
|
Ik ben geen fan van Bart Somers, maar met wie die man al dan niet een relatie heeft is zijn zaak. Daarover roddelen is vrij laag bij de gronds.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou dat misschien de voorbereiding/voorspel kunnen zijn van het kartel VLD-Spa/PSirit?
Wie was er nu nog? Dewael ... is Greetje Dinges niet per definitie ook SPa/PSirit als ze bij de VRT werkt? |
Kan ze dat gewicht wel aan?
|
Citaat:
|
Temsamani op Somers neem ik aan..
|
Citaat:
(mail notifications laten steeds de oorspronkelijke versie van je bericht zien ;-)) |
Citaat:
nu kan hoogstaand intellectuele debat beginnen over de trieste teloorgang van het gansrijden in de polders en de de toenemende sjakossendieven in onze straten. houzee! |
Citaat:
|
Bart Somers neukt wie hij wil (als het slachtoffer instemt toch) en Temmenani gaat bij eender welke partij ze wil. Daar ligt het probleem niet.
't Is gewoon een gortig bericht omdat je erdoor beseft dat er iets bestaat als een neukende Bart Somers. Beeld u dat eens ... of nee, doe toch maar niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be