![]() |
Veel plezier op jullie 21 juli, de nationale feestdag, de viering van de kroning van Leopold I. Jullie zouden graag als feestdag misschien de onafhankelijkheidsdag hebben, maar die onafhankelijkheid is nooit verklaard, tenzij in toekomstige wijs op 4 oktober 1830 en op 16 oktober 1830 door Prins Willem van Oranje.
Soit, her en der zal er wel gefeest worden, en ik hoop dat jullie je daar serieus amuseren. (Maar het niet te zat maken hé ;-) ) Ik herdenk enkel de misdaden van het Belgische regime, maar ieder doet wat ie wil op deze toch wel zonnige dag (geen drasj nasjonal blijkbaar). Kortom, prettige 21 juli! |
Van mij ook!
Voor alle Belgicisten een leuke 21juli gewenst!!! |
Citaat:
Her en der en overal wordt er gefiejest gelak een biejest ! |
Persoonlijk denk ik liever aan zij die het niet breed hebben,hard moeten werken,en elke euro vijf keer moeten omdraaien,voor zij hem uitgeven :!: Zij die hun zuur verdiende centen MOETEN uitgeven,via hun belastingen :!: Koning der belgen :?: :?: :?: :?: :?:
Hopelijk krijgen wij ééns een dankwoord van onze koning,een dankwoord gericht aan de vele burgers,die deze dag voor hem mogelijk maken. Wat mij betreft mag men inderdaad een bom onder het vorstendom leggen,maar wel zien dat er niemand thuis is hé :wink: LEVE DE KLEINE MAN :new-bday: :new-bday: :new-bday: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben vanmorgen eens rondgereden in de stad maar Belgische vlaggen heb ik (nog) niet meer gezien dan anders. Waarschijnlijk werden ze allemaal meegenomen naar Brussel. :idea: |
Citaat:
lees eens goed :wink: |
Een mooie dag gewenst aan ALLE belgen!
|
Véél plezier op 21 ste........
t'is te hopen dat de laatste keer is dat we voor die zever moeten betalen ! vuurwerk hoeft voor mij helemaal niet op zo een droevige dag..... ge moet goed getikt zijn om uitbundig te vieren dat ge alles zelf moogt betalen....... vreemde redenering als ge 't mij vraagt, dus vraag het mij maar niet, 'k heb géén behoefte aan folkloristisch dure grappen, k'heb mijn centjes nodig om te overleven ! :cry: |
Citaat:
|
Bedankt aan allen die een lieve feestwens uitten.
Aan de azijnzeikers die het nodig vinden om te kankeren over de kosten van een feestdag : surf een halve minuut per jaar minder op het internet en al wat de nationale feestdag u kost is betaald. :P Voor een verslag van de feestelijkheden: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5011 |
Citaat:
Komt het Liberaal Appel tegemoet aan de verzuchtingen van die kleine man ? |
Citaat:
Dat terzijde: ik hoop dat het leuk was? |
Citaat:
|
Nationalisme zuigt. Tot zover mijn bijdrage.
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Of misschien... elke vorm? :roll: right back at ya.
|
Citaat:
|
Ik bedoel nationalisme overal en in elke vorm. Maar juist ja, ik bedoelde ook het nationalisme dat mensen met stomme vlaggetjes doet zwaaien en lelijke liedjes doet zingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be