![]() |
Vlaanderen wil van het Belgisch koningshuis af
Stand van de poll betreffende het Belgisch koningshuis die op dit ogenblik loopt bij 'Het Laatste Nieuws ':
helemaal afschaffen ![]() macht koning verder beperken ![]() niks aan veranderen ![]() meer macht geven ![]() geen mening ![]() Totaal aantal stemmen: [SIZE=5]4957[/SIZE] Bijna 5000 stemmen dus en dat bij een liberale gazet! Het ziet er naar uit dat de Flippe zijn royale famille geen goed heeft gedaan. Ik denk dat de Belgische monarchie nu pas goed aan haar vrije val begint.8) De Walen zullen allicht voor hun door Vlaanderen gevulde portemonee kiezen en dus pro het cement van Belgique. Het enige dat dit bewijst is dat ook hier de kloof tussen beide landsdelen steeds dieper wordt. |
Citaat:
We gaan er op vooruit. :-P Nog geen jaar geleden waren die cijfers nog ondenkbaar. Volhouden Fluppe!!!!!!!!! |
Stand om even over 20.30u:
Wat met het koningshuis? helemaal afschaffen 52.3% (2935) macht koning verder beperken 15.6% (878) niks aan veranderen 23.9% (1340) meer macht geven 4.7% (263) geen mening 3.5% (195) Totaal aantal stemmen: 5611 |
Nochtans beweert Hans in een andere topic dat 95% van de Belgen achter het koningshuis staan.
Blijkbaar klopt zijn informatie niet al te goed. :-D |
Citaat:
|
Ik heb er wel aan gedacht maar en niet opgewezen. ;-)
|
Citaat:
|
Ik ben ook tegen het koningshuis. Ik heb me nooit met die ouderwestse Muppet Show verbonden gevoeld. "Ze vertegenwoordigen België", heb ik al vaak gehoord. Wel, wetend dat België al nu niets meer voor mij betekent, laat ik u raden wat dit Koningshuis voor mij betekent........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En geen enkele Tavek die daar toen last van had. |
Citaat:
Maar als dezelfde domme massa het 'Vlaams' kartel een volstrekte meerderheid zou bezorgen dan was die domme massa juist heel verstandig, zeker? |
Citaat:
|
fout
|
250 mensen willen méér macht aan de koning?
Hebben de Bubbels hun voltallig electoraat opgetrommeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be