![]() |
Ter informatie.
Ik heb hier meermaals gelezen dat veel, vooral jeugdige mensen die alleen willen gaan wonen de huurwaarborg, die niet gering is, als een groot obstakel zien.
Misschien dat het onderstaande interessant is om weten. Dit geef ik louter ter informatie, dus u doet ermee wat u wilt. Fortis lanceert een zogenaamde 'huurwaarborg service' voor jongeren. De dienst voorziet in een bankgarantie tegenover de verhuurder zonder dat de huurder een belangrijke som als huurwaarborg op tafel moet leggen. Wie wil huren, dient eerst drie maanden huur op een spaarrekening te blokkeren: een huurwaarborg. Dat komt al gauw overeen met een investering van 1.500 euro. Een huurwaarborg vormt voor veel jongeren een drempel om alleen te gaan wonen, luidt het bij Fortis |
hoeveel gaven ze je om dat hier te posten ?
|
Indien het 'kostenloos' is, goed idee,..... ondertussen zal het toch maar weer een promo-actie van de banken zijn
|
Citaat:
Gene bal, King. :-D |
Citaat:
als |
Citaat:
en als ik u dat zeg moet ge oppassen he ;-) |
Citaat:
Kan goed zijn. Ik gaf het louter ter informatie en heb daar, zoals ik juist tegen King zei, gene euro meer mee in mijn zakken. |
|
ben trouwens diep teleurgesteld in dat spel he v beleggerscompetitie :roll:
|
|
Citaat:
Hoe komt dat? Ikzelf heb nog nets gekocht. |
Citaat:
Wss wel ja. Ik heb nog geen enkele bank of bedrijf geweten dat iet voor niets doet. Maar om een start te maken kan het misschien wel handig zijn. Ik weet niet hé, ik ken de voorwaarden neit. |
Citaat:
|
|
Citaat:
maar krijg ze gewoon nie gekocht he :roll: heb al zeker zeventwintig keer geprobeerd :roll: |
Citaat:
De verklaring staat erbij. Speciaal voor mij Daiwa kopen? :-P |
Citaat:
en ja waarom niet speciaal voor u daiwa aandelen kopen ? zonder u had ik niet eens meegedaan maar ik krijg ze niet gekocht he :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be