Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Ik ben nieuw. Waar moet ik me voorstellen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=47289)

Jamal 30 maart 2006 13:07

Ik ben nieuw. Waar moet ik me voorstellen?

Hoi, ik ben nieuw, maar ik vind hier nergens een topic waar ik me kan voorstellen.

Kan iemand mij een link geven?

Hertog van Gelre 30 maart 2006 13:10

Welkom hier. Ik denk dat als je je in een discussie mengt en je stelt je aldaar voor, dat het goed is.

Jamal 30 maart 2006 13:11

Er is dus geen algemene forumledeninleidtopic?

Merci hé Hertog! ;)

Smurfje 30 maart 2006 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamal (Bericht 1603651)
Er is dus geen algemene forumledeninleidtopic?

Merci hé Hertog! ;)

Nu wel. :-)

http://forum.politics.be/showthread.php?t=47290

lombas 30 maart 2006 13:13

Smurfen hebben waardige initiatieven, wie had dat gedacht...

Misschien kan er een sticky van gemaakt worden?

SpaceRunner 30 maart 2006 13:17

Bah, ik hou niet zo van dat aan elkaar voorstellen, tenzij op zakelijk vlak maar voor de rest.

Ik heb nu niet direct de meest interessante levensloop dus we zullen dat voorstellen maar even achterwege laten.

Smurfje 30 maart 2006 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpaceRunner (Bericht 1603667)
Bah, ik hou niet zo van dat aan elkaar voorstellen, tenzij op zakelijk vlak maar voor de rest.

Ik heb nu niet direct de meest interessante levensloop dus we zullen dat voorstellen maar even achterwege laten.

Iedereen heeft een interessante levensloop. Stel je gewoon voor, is leuk.

Smurfje 30 maart 2006 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1603659)
Smurfen hebben waardige initiatieven, wie had dat gedacht...

Jij zou toch voortaan op je woorden letten? :-D
Persoonlijke belediging., het is namelijk algemeen bekend dat Smurfen waardige initatieven hebben.

Citaat:

Misschien kan er een sticky van gemaakt worden?
Ieder echt forum heeft een "stel-je-voor-topic", dus ik ben voor.

Smurfje 30 maart 2006 13:25

Dag Jamal.

SpaceRunner 30 maart 2006 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje (Bericht 1603670)
Iedereen heeft een interessante levensloop. Stel je gewoon voor, is leuk.

Ik zal er eens over nadenken. Misschien post ik wel iets vanavond.

Ke Nan 30 maart 2006 20:13

Ik heb vandaag een berichtje van ons allergeliefde EL TURCO alias Justicelover ontvangen. Hij vroeg mij om onderstaande mededeling te doen.

Citaat:

Op Politics.be is Jamal geband. De moderatie denkt dat ik het ben. Nadat mijn Chupamela-account geband werd, heb ik het Politics.be-boek dichtgeslaan en behoort het nu tot de verleden tijd. Uit schaamte(ben weggejaagd dan teruggekomen), haat en afkeer(alsof ik een misdaad begaan heb) zal ik mij nooit meer op Pb registreren. Ik kom alleen maar af en toe een paar posts lezen(van de gebruikers waarvan ik hun bijdrages waardeer). Een andere intresse heb ik niet meer in Pb.

Ik pis jullie omver ..

Knuppel 31 maart 2006 07:16

Citaat:

Op Politics.be is Jamal geband. De moderatie denkt dat ik het ben. Nadat mijn Chupamela-account geband werd, heb ik het Politics.be-boek dichtgeslaan en behoort het nu tot de verleden tijd. Uit schaamte(ben weggejaagd dan teruggekomen), haat en afkeer(alsof ik een misdaad begaan heb) zal ik mij nooit meer op Pb registreren. Ik kom alleen maar af en toe een paar posts lezen(van de gebruikers waarvan ik hun bijdrages waardeer). Een andere intresse heb ik niet meer in Pb.

Ik pis jullie omver ..
Typisch Turkse...trots....

Ke Nan 31 maart 2006 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1604644)
Typisch Turkse...trots....

Nu je dat zegt heb ik zijn mail nog eens gelezen. Ik ben een stukje vergeten te vertalen. :oops:
Het vetgedrukte moest er ook nog bij.

Citaat:

Op Politics.be is Jamal geband. De moderatie denkt dat ik het ben. Nadat mijn Chupamela-account geband werd, heb ik het Politics.be-boek dichtgeslaan en behoort het nu tot de verleden tijd. Uit schaamte(ben weggejaagd dan teruggekomen), haat en afkeer(alsof ik een misdaad begaan heb) zal ik mij nooit meer op Pb registreren. Ik ben een gevoelsmens en kan niet aan mijn trots tornen. Ik kom alleen maar af en toe een paar posts lezen(van de gebruikers waarvan ik hun bijdrages waardeer). Een andere intresse heb ik niet meer in Pb.

Ik pis jullie omver ..

carlgustaaf 6 april 2006 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamal (Bericht 1603641)
Hoi, ik ben nieuw, maar ik vind hier nergens een topic waar ik me kan voorstellen.

Kan iemand mij een link geven?

je springt gewoon in de arena.Kijk er niet van op als je beledigt of belachelijk gemaakt word.Dat is normaal:lol: .Interressante dingen kan je ook wel lezen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be