Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Waar is mij eerste spaarlamp dan gebleven? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=47297)

duveltje382 30 maart 2006 16:33

Waar is mij eerste spaarlamp dan gebleven?

Tweede spaarlampenactie op komst

BRUSSEL - De Vlaamse gemengde distributienetbeheerders en operator Eandis starten op 22 april een mediacampagne rond rationeel energiegebruik. Die campagne loopt tot midden februari 2007.
In april en mei focust de campagne op de spaarlamp en de spaardouchekop. Alle Vlaamse gezinnen krijgen een brief met een kortingbon van vijf euro voor de aankoop van een spaarlamp.

Vorig jaar had een gelijkaardige actie plaats waarbij een spaarlamp via de post werd bedeeld aan alle gezinshoofden.

Eandis is het nieuwe distributienetbedrijf dat tot stand kwam uit de samensmelting van GeDIS, Netmanagement en Indexis. De gebruikers van het aardgas- en elektriciteitsnet kunnen bij Eandis terecht voor vragen over aansluitingen, de uitbouw van de netinfrastructuur, budgetmeters, rationeel energiegebruik en meteropneming. kld (belga)
Bron:Het Nieuwsblad
Zoals ik al zij waar blijft mij eerste spaarlamp?
Vraag :zin of onzin van zo een soort actie's

King of beggars and fleas 30 maart 2006 17:45

probleem is dat ze dat met de post verdelen denk ik
wss ( als je in een appartement woont ) is je eerste lamp door een gebuur of voorbijganger gepikt ;-)

duveltje382 30 maart 2006 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1604124)
probleem is dat ze dat met de post verdelen denk ik
wss ( als je in een appartement woont ) is je eerste lamp door een gebuur of voorbijganger gepikt ;-)

Gestolen door mijn bostbode:evil:
Maar zit er wat in deze soort actie's?
Of zouden ze niet beter de kleine man en korting geven op zijn of haar energiefactuur

Mambo 30 maart 2006 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1604134)
Gestolen door mijn bostbode:evil:
Maar zit er wat in deze soort actie's?
Of zouden ze niet beter de kleine man en korting geven op zijn of haar energiefactuur

Er zit wel degelijk iets in, een voorbeeldje geven aan de mensen van hoe het moet en tegelijk op kosten van de belasting betaler wat aandacht vragen voor de komende verkiezingen. Een betere mailing kan je niet hebben; brief + geschenkje!
Het zou me niet verwonderen dat het een mailing gaat worden in minstens drie opeenvolgende brieven over hetzelfde.

En zo blijft hun naam in de roulatie hé!

Uitgekookte gasten allemaal.
Kon ik dat maar zo op kosten van een ander eens doen.

Karma 30 maart 2006 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1604007)
Tweede spaarlampenactie op komst

BRUSSEL - De Vlaamse gemengde distributienetbeheerders en operator Eandis starten op 22 april een mediacampagne rond rationeel energiegebruik. Die campagne loopt tot midden februari 2007.
In april en mei focust de campagne op de spaarlamp en de spaardouchekop. Alle Vlaamse gezinnen krijgen een brief met een kortingbon van vijf euro voor de aankoop van een spaarlamp.

Vorig jaar had een gelijkaardige actie plaats waarbij een spaarlamp via de post werd bedeeld aan alle gezinshoofden.

Eandis is het nieuwe distributienetbedrijf dat tot stand kwam uit de samensmelting van GeDIS, Netmanagement en Indexis. De gebruikers van het aardgas- en elektriciteitsnet kunnen bij Eandis terecht voor vragen over aansluitingen, de uitbouw van de netinfrastructuur, budgetmeters, rationeel energiegebruik en meteropneming. kld (belga)
Bron:Het Nieuwsblad
Zoals ik al zij waar blijft mij eerste spaarlamp?
Vraag :zin of onzin van zo een soort actie's

Zolang de postbode die spaarlamp maar niet in uw brievenbus probeert te foefelen.

duveltje382 30 maart 2006 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 1604212)
Er zit wel degelijk iets in, een voorbeeldje geven aan de mensen van hoe het moet en tegelijk op kosten van de belasting betaler wat aandacht vragen voor de komende verkiezingen. Een betere mailing kan je niet hebben; brief + geschenkje!
Het zou me niet verwonderen dat het een mailing gaat worden in minstens drie opeenvolgende brieven over hetzelfde.

En zo blijft hun naam in de roulatie hé!

Uitgekookte gasten allemaal.
Kon ik dat maar zo op kosten van een ander eens doen.

Ik denk persoonlijk dat je hier bij het rechte einde hebt
Wanneer had ik het vorige gepikte spaarlampke moeten gekregen hebben?
Ja juist voor een kiezing

duveltje382 30 maart 2006 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 1604228)
Zolang de postbode die spaarlamp maar niet in uw brievenbus probeert te foefelen.

:lol:

Den Bal 30 maart 2006 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1604234)
Ik denk persoonlijk dat je hier bij het rechte einde hebt
Wanneer had ik het vorige gepikte spaarlampke moeten gekregen hebben?
Ja juist voor een kiezing

Iedereen heeft een bon in de bus gekregen om deze lamp op te halen in een postkantoor. Nu zal terug een bon in de bus terecht komen. Met deze brief met een kortingsbon kan men een spaarlamp aankopen in een winkel.

Vorige keer zijn er veel mensen die deze bon samen met reclamebladen weggegooid hebben. Er waren blijkbaar ook weinig mensen geïnteresseerd.

Citaat:

Tweede spaarlampenactie op komst [De Standaard]

Eandis is het nieuwe distributienetbedrijf dat tot stand kwam uit de samensmelting van GeDIS, Netmanagement en Indexis. De gebruikers van het aardgas- en elektriciteitsnet kunnen bij Eandis terecht voor vragen over aansluitingen, de uitbouw van de netinfrastructuur, budgetmeters, rationeel energiegebruik en meteropneming

Den Bal 30 maart 2006 20:35

Citaat:

15 april 2005 ==> De Standaard

Kwart spaarlampen niet gebruikt

BRUSSEL - Ondanks de gratis distributie van spaarlampen bij alle Vlaamse gezinnen, is er in bijna een derde van de huishoudens geen enkele spaarlamp in gebruik. Heel wat van de lampen zijn niet afgehaald of liggen ongebruikt stof te verzamelen.

duveltje382 30 maart 2006 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Bal (Bericht 1604320)
Iedereen heeft een bon in de bus gekregen om deze lamp op te halen in een postkantoor. Nu zal terug een bon in de bus terecht komen. Met deze brief met een kortingsbon kan men een spaarlamp aankopen in een winkel.

Vorige keer zijn er veel mensen die deze bon samen met reclamebladen weggegooid hebben. Er waren blijkbaar ook weinig mensen geïnteresseerd.

[SIZE=3]Dikke onzin hoor,ik heb nooit,ik herhaal nooit zo een bon in mijn bus gekreren,boerenbedrog is het:evil:
En ik kijk al mijn reclame na dus
Bende leugenaars:evil:
[/SIZE]

Den Bal 30 maart 2006 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1604342)
[SIZE=3]Dikke onzin hoor,ik heb nooit,ik herhaal nooit zo een bon in mijn bus gekreren,boerenbedrog is het:evil:[/SIZE][SIZE=3]
[/SIZE]

Ik heb hem ontvangen. Bij m'n ouders heb ik hem idd uit het oud papier gehaald. Btw. Ge moet zo niet roepen hé tegen mij.;-) Ik zit er voor niets tussen, ik schrijf alleen wat ik gelezen en gehoord heb.

cookie@vws 30 maart 2006 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1604342)
[SIZE=3]Dikke onzin hoor,ik heb nooit,ik herhaal nooit zo een bon in mijn bus gekreren,boerenbedrog is het:evil:[/SIZE][SIZE=3]
[/SIZE]

Weet nochthans uit goede bron dat er bij de post nog een hele hoop paletten staan van die lampen, die nooit afgehaald zijn geweest...

duveltje382 30 maart 2006 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 1604364)
Weet nochthans uit goede bron dat er bij de post nog een hele hoop paletten staan van die lampen, die nooit afgehaald zijn geweest...

En hoe komt dat denk je?:roll:
Weer de schuld van die lompe bonnekesontvangers zeker die het verloren heeft gedaan tussen zijn reclame?
Ik blijf het zeggen boerenbedrog, verkiezingsfraude

cookie@vws 30 maart 2006 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1604380)
Weer de schuld van die lompe bonnekesontvangers zeker die het verloren heeft gedaan tussen zijn reclame?

tja... daar moet ergens iets misgelopen zijn, maar zoals ik zei ik heb het uit goeie bron ;-)

duveltje382 30 maart 2006 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 1604387)
tja... daar moet ergens iets misgelopen zijn, maar zoals ik zei ik heb het uit goeie bron ;-)

Alle dan komt die tweede toch nog:lol:
We zullen zien he cookie

cookie@vws 30 maart 2006 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1604397)
Alle dan komt die tweede toch nog:lol:
We zullen zien he cookie

Tip: probeer goede vriendjes toe worden met de postbode, die kan je misschien wel verder helpen ;-) ;-)

Chipie 30 maart 2006 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1604380)

Moest ik hetzelfde doen als U, vond ik wss ook mijn bonneke niet...
[SIZE=1](nogal een geluk dat spitsmuizen niets van duvels moeten hebben)[/SIZE]

Karma 30 maart 2006 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 1604419)

Ja Chipie, verstokte rokers die zijn gestopt met roken zijn vaak diegenen die het eerst en het vaakst (ver)oordelen over diegenen die nog niet zijn gestopt met roken.
Zal ook wel zo zijn met alcoholverslaafden zeker?

debbie 30 maart 2006 22:40

Welke idioot ligt er nu wakker van een achterlijke spaarlamp?

cookie@vws 30 maart 2006 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 1604419)

Of wat er kan gebeuren als spitsmuizen beginnen in te leven.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be