![]() |
Waar is mij eerste spaarlamp dan gebleven?
Tweede spaarlampenactie op komst
BRUSSEL - De Vlaamse gemengde distributienetbeheerders en operator Eandis starten op 22 april een mediacampagne rond rationeel energiegebruik. Die campagne loopt tot midden februari 2007. In april en mei focust de campagne op de spaarlamp en de spaardouchekop. Alle Vlaamse gezinnen krijgen een brief met een kortingbon van vijf euro voor de aankoop van een spaarlamp. Vorig jaar had een gelijkaardige actie plaats waarbij een spaarlamp via de post werd bedeeld aan alle gezinshoofden. Eandis is het nieuwe distributienetbedrijf dat tot stand kwam uit de samensmelting van GeDIS, Netmanagement en Indexis. De gebruikers van het aardgas- en elektriciteitsnet kunnen bij Eandis terecht voor vragen over aansluitingen, de uitbouw van de netinfrastructuur, budgetmeters, rationeel energiegebruik en meteropneming. kld (belga) Bron:Het Nieuwsblad Zoals ik al zij waar blijft mij eerste spaarlamp? Vraag :zin of onzin van zo een soort actie's |
probleem is dat ze dat met de post verdelen denk ik
wss ( als je in een appartement woont ) is je eerste lamp door een gebuur of voorbijganger gepikt ;-) |
Citaat:
Maar zit er wat in deze soort actie's? Of zouden ze niet beter de kleine man en korting geven op zijn of haar energiefactuur |
Citaat:
Het zou me niet verwonderen dat het een mailing gaat worden in minstens drie opeenvolgende brieven over hetzelfde. En zo blijft hun naam in de roulatie hé! Uitgekookte gasten allemaal. Kon ik dat maar zo op kosten van een ander eens doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer had ik het vorige gepikte spaarlampke moeten gekregen hebben? Ja juist voor een kiezing |
Citaat:
|
Citaat:
Vorige keer zijn er veel mensen die deze bon samen met reclamebladen weggegooid hebben. Er waren blijkbaar ook weinig mensen geïnteresseerd. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik kijk al mijn reclame na dus Bende leugenaars:evil: [/SIZE] |
Citaat:
|
|
Citaat:
Weer de schuld van die lompe bonnekesontvangers zeker die het verloren heeft gedaan tussen zijn reclame? Ik blijf het zeggen boerenbedrog, verkiezingsfraude |
|
Citaat:
We zullen zien he cookie |
|
Citaat:
![]() Moest ik hetzelfde doen als U, vond ik wss ook mijn bonneke niet... [SIZE=1](nogal een geluk dat spitsmuizen niets van duvels moeten hebben)[/SIZE] |
Citaat:
Zal ook wel zo zijn met alcoholverslaafden zeker? |
Welke idioot ligt er nu wakker van een achterlijke spaarlamp?
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be