![]() |
Rob Verreycken neemt ontslag uit Vlaams Parlement
Citaat:
Enfin... toch iemand die een stap opzij kan zetten. Ik heb ministers voor erger weten blijven zitten. |
Vraag me toch af hoe "vrijwillig" dat ontslag is.
|
Citaat:
|
idd is een verstandige zet en ook op VRIJWILLIGE basis en niet zoals in de andere partijen ;)
|
Lol, ik dacht al dat hij achter die vlaggezever zou zitten. Allez, dat wás juist een kei leuke VB'er. :(
|
Op vrijwillige basis, hmmm, stel me daar toch mij vragen bij.
En ook is het natuurlijk de schuld van de andere partijen en de media. |
Dit maakt wel zeer duidelijk deel uit van de fluwelen politiek die Filip, Frank, Gerolf, Marie en Anke willen naar voren schuiven.
Vrijwillig: ammehoela. Het was een vervelend ventje, daar zal de partij ook wel achter gekomen zijn. Een nieuwe generatie met beste knapen zoals Debie & co staan te popelen. |
Citaat:
|
rob was tenminste nen échte.
|
Hij was eigenlijk de belichaming van de geest van het VB: een klopgeest.:-)
|
niveau, hans, niveau
|
De overwegingen die Rob maakte, werden weer "netjes" weggelaten in het VRT journaal.:evil:
Altijd moeten ze ook hun EIGEN mening opdringen bij die rode zender. Zo heeft de nieuwslezer van de VRT (SS) Sigrid Spruyt het steeds over " de extreem rechtse partij" Vlaams Belang Hoewel de partij zich nog nooit heeft uitgegeven onder die noemer. Ze zeggen toch ook nooit de Katholieke partij CD&V, of de extreem linkse partij Groen!... Wanneer gaat de VRT eens leren, dat ze objectieve berichtgeving moet geven!! :evil::evil::evil: |
Citaat:
------- niet te moeilijk maken he Antigone. :twisted: :twisted: :twisted: Groetjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan... niet... meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die nieuwslezer is voor mij een zuivere propagandiste. Eéntje die het niet kan laten, om steeds de kijker "de politiek correcte filosofie" op te dringen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be