![]() |
[Zweden]Racistisch? Dan geen examen!
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GRCQAEBC |
Dit kan dus niet naar mijn mening. Want wie discrimineert er hier nu eigenlijk? De directrice zelf natuurlijk.
Hoe komt het toch dat zulke mensen er maar niet in slagen hun eigen contradicties te ontdekken. Zeggen tegen de mensen dat ze niet mogen discrimineren maar het uiteindelijk zelf wel doen. Denkt ze nu echt dat die leerlingen hun mening gaan veranderen? Ja, tijdelijk misschien om aan het examen te kunnen meedoen maar nadien zal het terug de oude worden denk ik. |
Die directrice begrijpt zelf duidelijk niets van democratische waarden. Misschien moet zij maar ontslagen worden.
|
Citaat:
|
:shock:
Brave new world... |
erg zoiets kan je echt niet maken, echt communisme (wij zullen wel in jouw plaats denken) 8O
|
Citaat:
|
Of een ander wijf! Of straffer: een zwarte negerin. Geen wonder dat ze zo ondemocratisch is...
|
Citaat:
|
Diegene die in hoofddoekkwesties het hardst riepen dat scholen een reglement moeten opstellen, zijn nu de eerste die alles afwijzen.
Bende hypocrieten van men klote! |
wel sorry maar volgens mij zegt het wel iets over deze studenten hun vaardigheden : gebrek aan relativering :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand nog iets gehoord over hoe dit verhaal is afgelopen ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be