![]() |
Philip Dewinter wordt lijstduwer in Antwerpen
Philip Dewinter wordt lijstduwer in Antwerpen
Na een heel rumoerige avond gisteren op het partijbureau van het Vlaams Belang is beslist dat Fhilip Dewinten geen lijsttrekker zal zijn met de volgende gemeenteraadsverkiezingen Het staat echter nog niet vast wie de lijst juist gaat trekken Meer nieuw volgt later… Bron:BVA.NL. |
Citaat:
GIEREN ! En die VuilB'ers maar hoog van de toren roepen dat al dat "gefoefel" van lijstduwers een vettige truuk is van het establishment :lol: Ik kom nie meer bij ! VuilB: de partij der inconsequenten :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu begrijp ik U niet hoor8O |
Citaat:
|
Citaat:
Van deze wet wist iedereen van tevoren dat ze moest dienen om er misbruik van te kunnen maken. Waarom zou het VB daar een uitzondering op moeten maken? Als jij tegen het betalen van belasting bent en er werd met opzet een achterpoortje opengelaten voor je concurrenten, dan ga jij van dat opengelaten achterpoortje toch evenzeer misbruik maken als dat kan, of niet soms? |
Net zoals sommige slimmerikken hier beweren dat het VB geen partijfinanciering mag krijgen... terwijl het VB juist de ENIGE partij is die tegen de staatsfinanciering van partijen gestemd heeft.
Je moet de PC'ten dan ook met hun eigen wapen bekampen. |
Citaat:
|
Ik denk dat er hier weer een serieus misverstand is ... FDW wordt lijststrekker in a'pen ... Ik denk dat duveltje het over het district Ekeren of de provincieraad heeft.
Wat is er trouwens mis mee? |
Of misschien
![]() |
hehe dat zal het idd zijn... Dom van ons.
|
Citaat:
Zie die postingen maar ééns:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Wel als een partij en de mensen die in een partij zitten goed werk leveren mogen ze wat mij betreft hun zakken vullen. Goed werk mocht het VB van de andere partijen niet leveren(cordon weet je wel) dus kan ik of U ze ook niet beoordelen. |
Citaat:
|
Citaat:
net zoals p110 op tv1 teletekst :roll: |
Zie je van ver dat DIT wel de aprilgrap is hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be